عمومی

شش نکته و ترفند برای تمیز کردن خانه

مرتبط و منظم بودن یک خانه همواره لذت بخش بوده، ما برخی از بهترین نکات و ترفند های مربوط به تمیز کردن خانه را برای شما جمع آوری کرده ایم تا با کمترین هزینه خانه ای مرتب و بی نقص داشته باشید. در بسیاری از این نکات استفاده از مواد طبیعی و ارزان از فویل آلومینیوم گرفته تا سرکه و لیمو استفاده شده تا حداکثر صرفه جویی را در وقت و هزینه داشته باشید. با ما در پاسینیک همراه باشید.

یک محلول جادویی برای تمیز کردن خانه تهیه کنید

با استفاده از این دستور العمل آسان یک محلول جادویی برای تمیز کردن خانه و وسایلتان تهیه کنید، فقط کافی است چهار قاشق غذاخوری جوش شیرین و یک لیتر آب گرم را با هم مخلوط کنید تا یک پاک کننده تمام عیار ارزان و طبیعی در اختیار داشته باشید، این محلول را می توانید بر روی سطوح، کف و هرجایی که نیاز به یک اسکراب تمیز کننده وجود دارد استفاده کنید.شش نکته و ترفند برای تمیز کردن خانه

برای از تمیز کردن موهای حیوان خانگی از یک دستکش لاستیکی مرطوب استفاده کنید

اگر حیوان خانگی دارید و خانه شما را بیش از حد شلوغ و کثیف می کنند، با یک راه حل آسان و ارزان موهای رو مبل و فرش را تمیز کنید، با استفاده از یک جفت دستکش مرطوب و تمیز به راحتی می توان مبلمان، فرش و پرده ها بکشید تا مو و خز حیوانات از بین برود.

دستکش شستشو ندارید؟ استفاده از یک دمپایی ابری (تمیز!)  و کشیدن آن ها روی اثاثیه منزل، مو و پرز حیوانات را جمع آوری کنید.

برای تمیز کردن آسان شیشه یا آینه ها از فیلتر قهوه استفاده کنید

قهوه فقط یک نوشیدنی برای بیدار ماندن یا سرحال شدن پس از خواب نیست، با کمک فیلتر قهوه پنجره ها و آینه های خود را بدون هیچ ماده شیمیایی تمیز کنید، فقط یک فیلتر قهوه تمیز نیاز دارید تا جادوی تمیزی آن را ببینید.

مایکروویو خود را به طور طبیعی با یک فنجان آب تمیز کنید

اگر در مایکروویو  شما هم بعد از گرم کردن در حد یک انفجار کثیف می شود، نگران نباشید، می توان با کمترین هزینه و در چند دقیقه بدون استفاده از مواد شیمیایی آن را تمیز کرد.

تنها کافیست یک فنجان (فنجان نشکن) آب را با نصف لیمو برای یک الی دو دقیقه با بالا ترین درجه درمایکروویو قرار داده، سپس درب مایکروویو را تا پنج دقیقه بسته نگه دارید تا بخار آب کار خود را انجام دهد، بعد از آن به راحتی با یک پارچه داخل مایکروویو خود را پاک کنید،علاوه بر این بخار لیمو به آشپزخانه تان رایحه تازه خواهد داد!شش نکته و ترفند برای تمیز کردن خانه

 اسفنج های خود را در مایکروویو را تمیز کنید

ممکن است هر سری بعد از کثیف شدن اسفنج ها، احساس کنید نیاز به تهیه و خرید بسته های اسفنج جدید برای آشپزخانه و حمام دارید، این کار نه تنها باعث افزایش هزینه های شما میشود بلکه به محیط زیست نیز آسیپ می رساند، کافیست آن ها را (پس از شستشو)  برای یک دقیقه در مایکروویو قرار دهید تا تمام باکتری های از بین بروند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا