عمومی

مدل مو های زنانه ای که آقایان نمی پسندند!

مدل های متنوع و زیادی از موهای زنانه وجود دارد که هر فردی با توجه به علاقه و فرم صورت اش آنها را امتحان می کند. اگر چه هر فرد سلیقه خاص خودش را دارد اما در آماری که از آقایان گرفته شده، برخی از مدل ها هیچ جذابیتی در میان آقایان ندارد که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم. اگر دوست دارید دل همسرتان را به دست آورید، قبل از کوتاهی مو، به مدل های منفور مو در میان آقایان نگاهی بیاندازید.

مدل موی بهم ریخته

اگر چه یکی از ترندهای سال 2019، مدل موی نامنظم و بهم ریخته است اما این مدل موهای زنانه در میان آقایان هیچ جذابیتی ندارد. تحقیقات نشان داده که 70% آقایان زمانی که چشم شان به این مدل مو می افتد با خودشان می گویند: «کاش بیشتر برای موهایش وقت می گذاشت.» در واقع آنها نمی فهمند که این موهای بهم ریخته و نامنظم خود یک مدل است، بلکه فکر می کنند که خانم ها از سر بی حوصلگی آن شکلی شده اند.

دم اسبی

مدل دم اسبی مو در برخی شرایط مثل زمانی که در حال ورزش یا بازی تنیس هستیم، جذابیت دارد اما اگر تبدیل به مدل مویی همیشگی می شود، آزار دهنده، به خصوص برای آقایان، خواهد بود. تحقیقات انجام شده نشان داده که 80% آقایان ترجیح می دهند که موهای خانم هایشان باز باشد تا این که آنها را مدام مانند دم اسب بالای سرشان ببندند.

پیکسی

حتما شما هم می دانید که آقایان علاقه زیادی به موهای کوتاه خانم ها ندارند، حال فکر کنید که مدل موهایتان را پیکسی بزنید! بسیاری از خانم ها، به دلیل راحتی این مدل مو آن را انتخاب می کنند، خیلی ها هم به دلیل فرم صورت خاصی که دارند. اگر چه مدل موی پیکسی یکی از ترندهای سال 2019 است اما قبل از این که این مدل را انتخاب کنید، نظر مرد زندگی تان را نیز بپرسید زیرا در صورت پشیمانی باید سالها صبر کنید تا موهایتان به اندازه قبلی خود بازگردد.

چتری

شاید شما فکر کنید که چتری خیلی به شما می آید و جذاب تر از همیشه تان می کند اما زمانی که از آقایان در مورد مدل موی چتری سوال کردند، در جواب شنیدند: «زنانی که چتری دارند، شبیه به دختر بچه های 6 ساله می شوند. این مدل مو هیچ زیبایی ندارد.»

اکستنشن موهای زنانه

خانم های زیادی به اکستنشن مو علاقه دارند اما نظر آقایان چیزی خلاف آنهاست. اکثر آقایان بیشتر با جنس اکستنشن های مو مشکل دارند تا ظاهر آن. یکی از آقایان در این باره گفته: «شاید از دور خیلی موهای مصنوعی همسرم به چشم نیاید اما زمانی که دستم را روی سرش می گذارم، کاملا تفاوت را احساس می کنم. در حقیقت من علاقه ای به لمس اکستنشن ندارم.»

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا