عمومی

بهترین و زیباترین رنگ­ موهای پاییز ۲۰۱۸

رنگ­ موهای پاییز

تغییر فصل همراه با تغییر رنگ در طبیعت همراه است. یکی از جذابترین روش های ایجاد تغییر در ظاهر همراه با تغییر فصل، تغییر رنگ مو است، است. پاسینیک بهترین رنگ­ موهای پاییز ۲۰۱۸ را برای شما انتخاب کرده است.

رنگ مسی

 

رنگ موی مسی که در آن ترکیبی از رنگ ­های نارنجی و قرمز دیده می­شود یکی از محبوب ترین رنگ­ موهای پاییز به شمار می­رود. این رنگ فصل پاییز را تداعی می­کند. نکته ­ای که باید هنگام انتخاب رنگ موی مسی در نظر داشته باشید این است که رنگ موی مسی در کنار پوست روشن و گرم زیباتر دیده می­شود و اگر می­خواهید این رنگ مو طبیعی ­تر جلوه کند از انتخاب رنگی که خیلی نارنجی است خودداری کنید.

مشکی پر کلاغی

رنگ­ موهای پاییز

انتخاب رنگ مشکی پرکلاغی بعنوان رنگ موی پاییزی نیاز به دوباره فکر کردن دارد. این رنگ مو تا مدتها همراه شما خواهد بود و زود نمی­توانید رنگ دیگری روی آن بگذارید بنابراین اگر از رنگ موی مشکی خسته شدید تغییر دادن رنگ بیش از پیش دشوار خواهد بود. با تمام این سختی ­ها، رنگ موی مشکی پرکلاغی امسال یکی از محبوبترین رنگ­ موهای پاییز بوده است.

رنگ موی بلوند کرم

رنگ موی بلوند کرم یک رنگ موی ملایم است که نه زردی در آن دیده می­شود نه سفیدی رنگ موی پلاتینی را دارد. اگر دوست دارید، رنگ موی پاییزی روشن باشد رنگ موی بلوند کرم می­تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این رنگ مو نیز با هر رنگ پوستی هماهنگ است و اگر از آن خسته شدید خیلی راحت می­توانید آن را تغییر دهید.

رنگ مو های روشن با ریشه های تیره

وقتی نوبت به رنگ موی روشن می­رسد خیلی ها دوست دارند موهای یکدست روشن داشته باشند، این در حالیست که ریشه­ های تیره ­تر نسبت به رنگ مو به یکی از محبوب ترین رنگ موهای فصل پاییز تبدیل شده است. در حقیقت اگر از جمله افرادی هستید که می­خواهید کل سال موهایتان روشن باشد، در فصل­ های سردتر از آرایشگرتان بخواهید کمی ریشه موهایتان را تیره تر کند تا رنگ موی شما کمی پاییزی ­تر شود.

قهوه ای فندقی

رنگ­ موهای پاییز

رنگ موی فندقی یک رنگ تیره و گرم است و از آنجایی که رگه ­هایی از رنگ قرمز در آن دیده می­شود یکی از بهترین انتخاب­ها برای رنگ موی فصل پاییز خواهد بود. بخصوص اگر پوست روشنی دارید این رنگ موی تیره شما را جذاب تر نشان می­دهد.

بلوند توت فرنگی

رنگ­ موهای پاییز

شاید نام این رنگ مو کمی شما را گیج کند چرا که بلوند را روشن و توت فرنگی را قرمز تصور می­کنید. اما ترکیب این دو، یک رنگ موی روشن که فقط ذره­ای رنگ صورتی دارد، دیده شود اما بیشتر به رنگ نارنجی تمایل دارد تا قرمز. میزان روشنی و تیرگی آن نیز انتخابی است. افرادی که رنگ موی نارنجی دوست ندارند، بلوند توت فرنگی روشن­تر را انتخاب کنند که رگه های نارنجی در آن دیده نشود.

رنگ موی فانتزی

رنگ موی فانتزی در هر فصلی کاربرد دارد چه در فصل گرم باشید چه فصل سرد، این رنگ مو از هیچ قانونی پیروی نمی­کند و شما را برای انتخاب رنگ آزاد می­گذارد. اما رنگ­ های فانتزی گرم می­توانند در فصل­ های سرد زیباتر باشند بخصوص که در این فصل­ ها معمولا رنگ پوست روشن تر است و گرمای رنگ موی فانتزی بیشتر نمایان می­شود. رنگ­ های قرمز، صورتی، بنفش، نارنجی و رنگ های این طیف می­توانند انتخاب خوبی باشند.

رنگ موی عسلی

رنگ موی عسلی یک رنگ موی کلاسیک است، رنگی از گروه رنگ­های روشن یا بلوند که گرمای بیشتری نسبت به رنگ موهای بلوند معرفی شده دارد و اغلب کمی تیره­تر از پلاتینی یا بلوند کرم است. رنگ موی بلوند عسلی نیز از آن دسته رنگ موهایی است که با رنگ پوست های متنوع هماهنگی دارد.

آمبره کاراملی

رنگ موی آمبره از ریشه ­ی مو با رنگ تیره یا حتی رنگ طبیعی مو آغاز می­شود و همینطور که به پایین مو می­رسید، بدون خط تغییر می­کند. آمبره کاراملی یک رنگ زیبا در کنار رنگ موی تیره است که موجب می­شود پوست شما روشن­تر به نظر برسد. اگر نگران این هستید که رنگ موی تیره چهره­ ی شما را گرفته نشان دهد، ترکیب رنگ کاراملی در میان رنگ موی تیره این مشکل را حل می­کند. این رنگ مو چه به صورت آمبره چه به صورت هایلایت در کنار رنگ قهوه­ای سوخته ترکیب بسیار جذابی خواهد داشت.

عضويت در خبرنامه پاسينيک

براي عضويت در کانال تفريحي خبري پاسينيک کليک کنيد

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا