عمومی

ترفند های لباس پوشیدن برای اینکه لاغرتر به نظر برسیم

چگونه لباس بپوشيم تا لاغرتر به نظر برسيم 

برای اینکه لاغرتر به نظر برسیم باید یک سری نکات را رعایت کنیم ،مخصوصا افرادی که کمی اضافه وزن هم دارند ،تا در مهمانیها و مجالس در دید مخاطبان لاغرتر به نظر بیایم ،به همین منظور7 ترفند ساده را که به شما کمک میکنند تا همواره لاغرتر از آنچه که هستید به نظر برسید در ادامه مطب ملاحظه بفرمایید.

ترفند های ساده و مفید برای اینکه لاغرتر به نظر برسیم

1-لباس های اندازه بدنتان بپوشید

همیشه باید با پوشیدن لباس اندازه ی بدنتان شروع کنید. لباس هایی که برایتان کوچک یا بزرگ هستند، چاق تر نشانتان می دهد. لباس نباید تنگ باشد زیرا باعث جلب توجه به سلول های چربی بدنتان می شود. هم چنین لباس نباید خیلی گشاد باشد زیرا اضافه نمودن حجم و پوشاندن حالت بدن باعث این خیال می شود که بدنتان بزرگ تر از آنچه که نشان می دهد است.

2- کفش پاشنه دار بپوشید تا لاغرتر به نظر برسیم 

هنگامی که کفش پاشنه دار به پا می کنید، حالت بدنتان را به صورت طبیعی با (چرخیدن لگن و کمک به صاف نگه داشتن پشت و شانه ها) تغییر می دهد. هم چنین پاهایتان را بلند می کند و بدنتان را به همان نسبت لاغر تر نشان می دهد.

3- لباسی کمر دار بپوشید

راه ساده ای که با استفاده از آن فورا لاغر تر به نظر می رسید، پوشیدن لباس هایی است که توجه ها را به کمر طبیعی (باریک ترین قسمت کمر) جلب می کند.
لباس های اندازه تن بپوشید که کمرشان جمع می شود با استایل هایی مانند کمربند يا طرح های مختلف که توجه ها را به کمر جلب می کنند.
به عنوان مثال، پیراهن هایی که کمرشان جمع و چروک می شود، شما را کوچکتر نشان می دهند.

4-لباس هایی انتخاب کنید که بر سینه و پایین تنه تان تمرکز کنند

با تمرکز بر سینه و پایین تنه تان کمرتان را باریک تر نشان دهید. بلوز، دامن و پیراهن هایی بپوشید که در قسمت پایین تنه پف دارند.
همچنین بد نیست لباس هایی بپوشید که سینه تان را برجسته تر می نمایند. خانم ها می توانند بلوز هایی بپوشند که در قسمت جلویی چروک و موج دار اند.

5-سراغ لباس های برش دار بروید تا لاغرتر به نظر برسیم 

سجاف دامن، کت و انواع دیگر پوشش، نحوه دیده شدن تان را تغییر می دهند. در کل بر روی باسن، قفسه سینه و کمر به دنبال خطوط مواج و برش باشید.
شلوارک های بلند و گشاد و دامن های ماکسی هیچ کمکی بهتان نمی کنند.شلوار های بوت کات و راسته، بهترین انتخاب برای اضافه کردن خطوط هستند.
همچنین می توانيد دامن های جذب تا روی زانو بپوشيد. در زمستان نیز دامن های جذب را با جوراب شلواری مات ترکیب کنید. این جوراب شلواری ها پا ها را (با هر شکل و اندازه) لاغر و بلند تر نشان می دهند.

6-زیورآلات زیبا و جذاب بیابید

گردن بند های بلند به سادگی ظاهری قد بلند و لاغر ایجاد می نمایند. زیورآلات بزرگ مانند دستبند های بزرگ با رنگ های براق توجه ها را به مچ لاغرتان جلب می کنند و باعث می شوند بدنتان نیز به همان نسبت کوچکتر به نظر رسد.
گوشواره و تل مو نیز حواس ها را از قسمت هایی از بدنتان که دوست ندارید پرت می کنند. مخصوصا اگر احساس می کنید سرتان در مقایسه با سایر قسمت های بدنتان کوچک به نظر می رسد.

7-از رنگ ها و طرح های مناسب برای ایجاد ظاهر لاغرتر استفاده کنید

توصیه استاندارد، صادقانه ترین است: مشکی بپوشید. مشکی دوستتان است. مشکی و سایر رنگ های تیره، میزان سایه های قابل رویت روی بدنتان را کاهش می دهند. این امر باعث ایجاد خطای دید و در نتیجه لاغر تر به نظر رسیدنتان می شود. هم چنین باعث ایجاد یک خط عمودی بلند می شود. این رنگ را با تاکید و استفاده از زیورآلات بر کمر، مچ و پا هایتان ترکیب نمایید. این کار باعث می شود لاغر تر به نظر برسید.
یکی دیگر از توصیه های استاندارد: از راه راه های عمودی استفاده کنید. راه راه های باریک عمودی نیز باعث ایجاد خطای دید و لاغرتر به نظر رسیدن تان می شود.
از پوشیدن لباس های طرح دار (هر طرحی) نیز خودداری نمایید، چون که باعث می شوند بزرگ تر به نظر برسید.
عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا