عمومی

آمازون از پهباد برای ارائه خدمات به مشتریان خود استفاده میکند.

آمازون در پی ساخت برج بلندی برای پهپادها است!

آمازون چند وقتی می شود که سعی دارد از پهپادها برای شبکه تحویل مرسولات خود استفاده کند. تقریبا سه ماه پیش بود که این روش برای اولین بار در آمریکا به کارگرفته شد و کالا توسط پهپاد به دست کاربر رسید.

برج لانه زنبوری پهباد های آمازون

آمازون به تازگی فرم پتنتی را پر نموده که به یک برج بلند مربوط می شود. این برج بلند استوانه ای با ساختار لانه زنبوری خود در واقع ترمینالی برای بارگیری و پرواز پهپادها است.

همانطور که در تصویر اسناد پتنت می بینید، کامیون ها مرسوله را ازدرگاه پایین برج وارد نموده و کالا به سمت بالا و در جایی که پهپاد انتظار آن را می کشد فرستاده می شود. در آنجا پهپاد بارگیری شده و به سمت آدرس گیرنده به پرواز در می آید.

گویا آمازون این طرح را عمدتا برای بخش های اصلی و انبوه کلان شهرها در نظر دارد، جایی که تراکم واحدهای مسکونی بالا بوده و به همان نسبت هم درخواست برای سرویس های این شرکت بالاست.

البته خدمات مرتبط با پهپاد صرفا در اختیار کاربران Prime آمازون قرار میگیرد؛ سرویسی که با دریافت مبلغ سالیانه 99 دلار، مجموعه ای از خدمات از پخش ویدیو و موسیقی گرفته تا ارسال سریع و رایگان کالا را در اختیار کاربر خود می گذارد.

منبع: سخت افزار

بازنشر: تازه های دنیای تکنولوژی پاسینیک
عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا