عمومی

زیباترین خواننده زن ایرانی در لیست داعش قرار گرفت

هلن عبدالله زیباترین خواننده زن ایرانی در فهرست مرگ داعش قرار گرفت

هالی لوو زیباترین خواننده زن ایرانی که نام واقعی‌اش «هلن عبدالله» است، پس از دیدار با پیشمرگه‌های کرد، در «فهرست مرگ داعش» قرار گرفته اما اعلام کرده که از کار خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

 آشنایی مختصر با زندگی نامه هلن عبدالله به عنوان زیباترین خواننده زن ایرانی

این دختر  کرد که ۲۵ سال دارد،‌ در شرق ارومیه متولد شده و هم اکنون در لس‌آنجلس زندگی می‌کند.والدین او از مهاجرانی بودند که از «دهوک» در کردستان عراق به ایران آمده بودند .او پس از ترک ایران، به عنوان پناهجو مدتی را در ترکیه و سپس در فنلاند زندگی کرده است.

هلن عبدالله با نام هنری “هالی لوو” خواننده کردی است که سالها در ایران زندگی می کرده و در ماه های اخیر به خوانندگی قطعاتی در خدمت مقاومت مردم کرد در برابر داعش می پردازد.

به نوشته روزنامه‌های ترکیه،‌ این دختر کرد پس از دیدار با پیشمرگه‌های کرد، در «فهرست مرگ داعش» قرار گرفته اما اعلام کرده که از کار خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

دو موزیک ویدئوی اخیر او، «Revolution» و «Risk it all» تاکنون به ترتیب بیش از یک و نیم و ۴ میلیون بازدیدکننده بر روی یوتیوب داشته‌اند.

 

گردآوری:اخبار هنرمندان پاسینیک

منبع:flyfun.ir

عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا