عمومی

همسر دوم ظریف جاسوس است ،شایعه یا واقعیت؟

انتشار خبر جاسوس بودن همسر دوم ظریف و واکنش مخالفان ظریف

طی روزهای اخیر خبری مبنی بر جاسوس بودن همسر دوم ظریف ،وزیر امور خارجه کشورمان منتشر شد که صحت ندارد.
 “همسر دوم” “محمد جواد ظریف” وزیر امور خارجه کشورمان جاسوس است!
آنچه که در بالاخواندید خبری بود که طی روز های اخیر در کمال ناباوری خبری منتشر شد و‌ دست به دست در فضای مجازی چرخید، اما وقعیت ماجرا چه بود؟

این خبر همراه با عکس، درحالی با سرعت نور خبری شد که با فوتوشاپی ناشیانه در آن سعی شده بود تا فرد جوانی به عنوان همسر دوم وزیرخارجه معرفی شود.
صرف نظر از این فوتوشاپ غیر حرفه ای باید بگوییم٬ محمدجواد ظریف اصلا همسر دومی ندارد که بخواهد جاسوس باشد! البته نا گفته نماند كانال ها و گروه های ضدانقلاب هم فرصت طلبانه وخبیثانه این پیام را به نام منتقدان برجام منتشركرده اند.
این در حالی است که این تهمت صدای مخالفان ظریف را هم درآورد.
مهدی محمدی که خود از منتقدان رییس دستگاه دیپلماسی است در واکنش به این امر در کانال تلگرامی خود نوشت:
“در یكی دو روز گذشته پیامی در محیط تلگرام گردش می كند كه مضمون آن معرفی یكی از متهمان پرونده نفوذ رسانه ای به عنوان همسر دوم آقای ظریف است. كانال ها و گروه های ضدانقلاب هم فرصت طلبانه و خبیثانه این پیام را به نام منتقدان برجام منتشر كرده اند.
من نمی دانم منشا این خبر كجاست اما موثقا می دانم چنین خبری از اساس كذب و دامن زدن به آن تجاوز از مرزهای ایمان و اخلاق است. نوشتن این چند كلمه را لازم دانستم چرا كه ما نه فقط در قبال آنچه می گوییم بلكه در قبال سخن نگفتن و دم فروبستن خویش نیز مسئولیم.”
شایان ذکر است که پیش از این وزیر امورخارجه کشورمان همه تهمت زنندگان را به خدا واگذار کرده بود! اما با همه این تفاسیر باید هوشیار باشیم، چرا که دشمنان کشورمان از هر فرصت و ابزاری استفاده کزده تا به هر طریق ممکن اختلاف افکنی کنند.

عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا