عمومی

آنچه مانع لذت جنسی خانمها می شود

قاتلان  لذت جنسی خانمها  را بشناسید.

اگر‌ می‌خواهید رابطه جنسی برای شما و همسرتان لذت بخش باشد باید از انجام کارهای زیر بپرهیزید چرا که این کارها مانع لذت جنسی خانمها هستند.

۱-فشار دادن اندام‌‍‌های جنسی

زنان بر خلاف مردان از لمس شدن آلت تناسلی و فشرده شدن سینه های شان در ابتدای برقراری رابطه جنسی آزرده می شوند. بهترین کار، نوازش کردن و بوسیدن بدن شان است.

۲-عوض کردن مرتب موقعیت

اگر می خواهید همسرتان به مرحله ارگاسم برسد باید از تعویض پی در پی موقعیت بپرهیزید. تغییر دادن وضعیت برقراری رابطه جنسی فرصت رسیدن به لذت جنسی را از زن می گیرد.

۳-ضربه زدن به باسن

ضربه زدن به باسن زن رفتاری ناخوشایند است، مگر این که او اجازه این کار را داده باشد.

۴-خندیدن

خندیدن می تواند لذت بردن همسرتان از رابطه جنسی را متوقف کرده و مانع ارضاء شدن شود. در صورتی که این اتفاق افتاد، دلیل خندیدن را بگویید و عذرخواهی کنید.

۵-رابطه جنسی مقعدی

یافته های دانشمندان نشان داده اند، ۴۲ درصد مردان از برقراری رابطه جنسی مقعدی لذت می برند اما اکثر قریب به اتفاق زنان چنین نیستند. اگر اصرار دارید این نوع رابطه را تجربه کنید باید همسرتان را از نظر چسمی و روحی آماده کنید.

۶-عجله کردن

زنان و مردان باید با علایم و نشانه های ارگاسم آشنا باشند. زن نباید در عشق بازی و تحریک همسر عجله کند که رابطه جنسی شروع نشده تمام شود. مرد نیز باید نوازش و عشق بازی را به اندازه ای ادامه دهد که همسر به مرحله ارضاء نزدیک شود.

۷-بوی بد بدن

بوی بد بدن یکی از علل بروز بی ‌‌میلی جنسی است. بهتر است پیش از آغاز رابطه جنسی دوش بگیرید، لباس های تان را عوض کنید و مسواک بزنید.

۸-خوابیدن بعد از رسیدن به ارگاسم

زنان بعد از پایان رابطه جنسی پر ‌انرژی هستند و دوست دارند حرف بزنند و رابطه جنسی را از سر بگیرند، اما مردان به دلیل ترشح برخی هورمون‌ها در بدن شان احساس خستگی و خواب‌آلودگی‌ می‌کنند. در صورتی که همسرتان به ارگاسم نرسیده، سعی کنید در انتهای رابطه جنسی حداقل چند دقیقه‌ای با او صحبت کنید تا حس ابزاری برای ارضاء شدن به او دست ندهد.

برگرفته از سایت اطلاع رسانی غریزه
کانال تلگرام پاسینیک عضویت در خبرنامه پاسینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا