عمومی

توهین بهاره رهنما به مردان و مقایسه سگ و مرد

توهین بهاره رهنما به مردان و مقایسه سگ و مرد در صفحه مجازی اش

توهین بهاره رهنما به مردان و مقایسه سگ و مرد جمله ای توهین وار به مردان و عجیب از بهاره رهنما و واکنش بهاره رهنما به واکنش مردم . بهاره رهنما بازیگر زن ایرانی که این روزها با فعالیت خود در صفحات مجازی باعث ایجاد جنجال میشود این بار با عکسی منتسب به وی که از آن توهین به مردان برداشت میشود جنجال آفرین شد .

توهین بهاره رهنما به مردان با عکسی از صفحه اش حاوی یک جمله و عکس یک سگ شروع شد که بهاره رهنما به مقایسه سگ ها و مردان پرداخته بود .طبق این عکس بهاره رهنما با انتشار تصویر یک سگ که اینطور به نظر میرسید که سگ خودش بوده جمله ای عجیب را منتشر کرد که از سرتاسر آن میتوان توهین به مردان را مشاهده نمود .

طبق آنچه در این عکس مشاهده میفرمایید بهاره رهنما نوشته است :

همه سگ ها از همه مردان دنیا بهترن البته این دختره و اسسمش دافیه

بی شک تنها برداشتی که از این جمله بهاره رهنما میتوان گرفت توهین به مردان می باشد زیرا که مقایسه سگ و مرد و برتری دادن سگ بر مردان خود به وضوح این موضوع را به توهین تبدیل میکند .

واکنش کاربران فضای مجازی با انتشار این عکس و این جمله بالطبع خوب نبود و با هجوم به صفحه بهاره رهنما از این جمله بازیگر زن ایرانی ابراز ناراحتی کردند و به شیوه های گوناگون این ناراحتی را نشان دادند .

بهاره رهنما که به گونه ای خود را بی خبر از انتشار این عکس و این جمله میداند به انتقاد از فحاشان پرداخت .

بهاره رهنما در صفحه اش با انتشار عکس زیر نوشت :

“در مورد جنجال هاي پوشالي اخير”: لزومي نميبينم درباره دروغ و دغل ها ويا سو استفاده هايي كه از ديالوگ هاي نمايش ها يا داستان هاي من كه اغلب به صورت تك جمله در فضاي توعيتر يا هرجاي ديگه پخش شده توضيحي بدم! اون هم به اون قشر فضاوتگر و بيماري كه خودشون نميدونن من بالاخره زن ستيزم يا مرد ستيز؟!؟ تا ديروز با يك جمله نمايشم منو زن ستيز معرفي كردن امروز با يك عكس و مطلب ديگه كه به من منسوب كردن منو مرد ستيز ميدونن واقعا فقط جوابم اينه : متاسفم !

و اينكه به شماهايي كه فحاشي ميكنيد ،اين رو تقديم ميكنم :” آينه” لطفا چهره كريه تون رو بهتر ببينيد و باز تاب لجن پراكني هاتون رو به صورت خودتون چسبيده!

پي نوشت: آينه كه ميدونين چيه ؟ يعني هر توهيني بنويسيد دقيقا خودتون و شخصيتتون هستين:)

پي نوشت دو:با اداي احترام به اقايون عزيز كه هميشه از خيلي هاشون اموختم خواهش ميكنم تحت تاثير اين جو سازي هاي جريان ساز قرار نگيريد و بدونيد من نه ادما رو دسته بندي ميكنم و نه مارك ميزنم:

تن ادمي شريف است بجان ادميت…

از این پیام اینگونه برداشت میشود که این عکس و پیام منتشر شده منسوب به بهاره رهنما شده و حاصل دست فتوشاپ کاران بوده است و بهاره رهنما این عکس و جمله را منتشر نکرده است .

اعلام این جمله چه در نمایش باشد چه نباشد به صورت تکی در صفحه یک بازیگر به راحتی به معنای توهین تلقی میگردد و به صرف اینکه این جمله دیالوگ نمایش بوده است نمیتوان آن را در صفحه مجازی منتشر کرد و بی منظور از کنار آن گذشت .

گردآوری:اخبار هنرمندان پاسینیک

 

عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا