عمومی

پانوس پانای مدیر بخش ویندوز و سرفیس بعد از 20 سال از مایکروسافت جدا شد!


💻 پانوس پانای مدیر بخش ویندوز و سرفیس بعد از 20 سال از مایکروسافت جدا شد!

🔴 در حالی که فقط سه روز تا برگزاری رویداد مایکروسافت برای معرفی سرفیس‌های جدید باقی مانده ‌است، پانوس پانای مدیر بخش ویندوز و سرفیس در نامه‌ای اعلام کرد که بعد از 20 سال، قصد دارد مایکروسافت را ترک کند.

🔴 پانای در سال ۲۰۰۴ به‌عنوان مدیر نرم‌افزار گروهی به مایکروسافت ملحث شد. او پس از نظارت بر خانواده‌ی سرفیس و حضور در سایر بخش‌های کلیدی مایکروسافت، در سال ۲۰۱۸ به مدیر ارشد محصول این شرکت تبدیل شد و رهبری تیم توسعه‌ی ویندوز ۱۱ را برعهده گرفت. پانای در سال ۲۰۲۱ جایگاه قائم‌مقام اجرایی مایکروسافت را تصاحب کرد و وارد تیم رهبری ارشد مایکروسافت شد؛ تیمی که مستقیما با ساتیا نادلا، مدیرعامل، در ارتباط است.

🔴 پانوس پانای در سال‌های اخیر به یکی از کلیدی‌ترین چهره‌ها در مایکروسافت تبدیل شد و وظیفه‌ی رونمایی بسیاری از محصولات مهم را برعهده گرفت. یوسف مهدی، قائم‌مقام تیم زندگی مدرن، جست‌و‌جو و دستگاه‌ها در مایکروسافت، جای پانوس پانای را به‌عنوان رئیس کسب‌و‌کار ویندوز و سرفیس می‌گیرد.

🔴 ساتیا نادلا در بیانیه‌ای ضمن تشکر از پانوس پانای گفته که او روی محصولات، فرهنگ و محیط شرکت و همچنین صنعت فناوری اثر گذاشته است: «قدردان رهبری، حمایت و تمامی کارهایی که برای مایکروسافت و مشتریان و شرکای ما انجام داده‌ای، هستم.»
🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا