عمومی

همسر ایده آل چه نشانه هایی دارد؟!

این نشا نه ها حاکی از این است که به همسر ایده آل  خود رسیده اید.


همه می خواهند که همسر ایده آل خود را بیابند، همسری که کل زندگی شما را ستایش کند و دنیایش را با شما سهیم شود. ممکن است که بگویید هیچ فرد ایده آلی وجود ندارد، شاید حق داشته باشید، اما یقینا فرد مناسب خود را می توانید بیابید. اگر قرار است با کسی پیوند زناشویی ببندید، می توانید با خواندن ۱۳ نشانه که می گویند به همسر رؤیایی خود رسیده اید، حدس بزنید که آیا او می تواند فرد مناسبی برای شما باشد. پس دقت کنید و اگر طرف مقابلتان دارای این ویژگی ها بود، او را از دست ندهید!


۱-نیروی جاذبه ای جسم و روح شما را به سوی هم می کشد.


شاید جمله ی بسیار ساده تری برای تعریف این مورد، گفتن این جمله باشد؛ “چقدر شما دو تا به هم میاین!”

هیچ شکی وجود ندارد که نیروی جاذبه ای واقعی بین شما در جریان است. معمولا زمانی که ۲ نفر واقعا شبیه به هم بوده و به اصطلاح نیمه ی هم هستند، این جمله به آنان گفته می شود. در این حالت، زمانی که دست هایتان را به هم می دهید، قلبتان آکنده از شادی می شود و حتی در همه ی سال های زندگی با هم نیز، چنین احساسی خواهید داشت.


۲- سعی در برآورده کردن مهم ترین خواسته های شما در زندگی دارد.


او درباره ی تمامی امیدها و رؤیاهای گذشته و آینده ی شما سوال می کند. او این ها را می پرسد چون از این که بخشی از زندگی شما شده است، خوشنود است و می خواهد همیشه شما را شاد و سرزنده ببیند. شما هم با گفتن همه چیز به او احساس آرامش خواهید داشت، زیرا به او اعتماد دارید و می دانید که از صمیم قلب خواهان بهترین ها برای شماست.


۳-عشق، ارزشمندی و امنیت به شما می بخشد.


او دائما به شما می گوید که دوستتان دارد و با کارهایی مثل دعوت به یک شام عاشقانه و یا آشپزی در خانه، علاقه اش را به شما نشان می دهد. شما هم می دانید که این علاقه واقعی است. با او معنی واقعی “زندگی” و “خانه” را می فهمید. با وجود او، “خانه” برای شما مکانی می شود که در آن به شدت احساس آرامش می کنید و همیشه می خواهید که سریعا به آن جا برگردید.


۴- به شما فضا و فرصت پیشرفت می دهد.


به هیچ شکلی علاقه ای به کنترل و مدیریت شما ندارد. او اجازه می دهد هر چیزی که دوست دارید بپوشید، علایق خودتان را دنبال کنید و با دوستان خودتان وقت گذرانده و اوقات خوش و آرامی را با آن ها داشته باشید. زیرا او به ارزش زمانی که هر فردی برای خودش احتیاج دارد، واقف است و از شما انتظار دارد که به مانند خودش رفتار کنید.


۵- کوچک ترین جزئیات راجع به شما را به یاد می سپارد.


مثلا هنوز یادش هست که وقتی ناراحت و عصبی می شوید، ناخن هایتان را می جوید و همچنین مهم ترین وقایع در رابطه یتان مانند سالگردها و تاریخ تولدها را هرگز فراموش نمی کند. او تقریبا هر چیزی را که تاکنون راجع به خودتان به او گفته اید، به خاطر می آورد و از این که این خاطرات را با شما مرور کند، خوشحال می شود.


۶-شما را می خنداند.


او هر دفعه ترفندی دارد تا کاری کند که شما به شدت بخندید. چیزهای زیادی مثل رقصیدن های یواشکی، آواز خواندن و یا لطیفه هایی که فقط خودتان دو نفر از آن سر در می آورید بین شما وجود دارد. هر وقت با او هستید، به شما خوش می گذرد.


۷- با شما صادق است و پنهان کاری ندارد.


او با شما کاملا صادق و روراست است. این صداقت حتی در مورد موضوعات حساسی که ممکن است عصبانیت شما را در پی داشته باشد، صدق می کند. این ها همه به خاطر این است که او به شما اعتماد دارد. او آن قدر شما را دوست دارد و به شما اعتماد دارد که به هیچ شکلی نمی خواهد فریبتان بدهد، دروغ بگوید و یا خیانت کند. شما هم باید همین قدر به او اعتماد داشته باشید.


۸-اهداف کلی شما و او با هم مشترک است.


ممکن است در مورد جزئیات با هم توافق نداشته باشید، اما در مورد چیزهایی مانند: مکان و نحوه ی خریدن خانه، تعداد بچه ها و یا حتی مسافرت به مکان های دیدنی دنیا که مربوط به هر دوی شما می شود، با هم اشتراک نظر دارید. اهداف، بلند پروازی ها، فضیلت و ارزش هایتان مطابق با یکدیگر است.


۹- در نزاع منصف است.


هیچ وقت رابطه تان را به سمت خشونت و یا سوء استفاده نمی کشاند. به این معنی که هر آن چه در ذهنتان می گذرد را می توانید بدون هیچ ترسی از خشونت کلامی و جسمی از سوی او، مطرح کنید. او این توانایی را دارد که بدون این که از او ناراحت شوید، به شکلی اصولی از شما انتقاد و یا اشتباهتان را تصحیح کند.


۱۰- او شما را با دنیای جدیدی رو به رو می کند.


او همه ی معادلات شما از دنیا را در جهت مثبت به هم می ریزد. او چیزهای جدیدی را به شما معرفی می کند که فکر می کردید می دانید و می خواستید. به ناگاه چشم به جهانی جدیدتر و بهتر باز می کنید که اصلا نمی دانستید وجود دارد. مثلا اگر با او آشنا نشده بودید، هرگز نمی دانستید که رفتن به یک سفر تفریحی و تشویقی چگونه است. وجود او در زندگیتان فقط اثر مثبت داشته است.


۱۱-او خانواده ی شما را دوست دارد.


او و شما خانواده های یکدیگر را دوست دارید. اگر چه ممکن است داشتن رابطه ی خوب با خانواده ی همسر چندان ضامن خوشبختی شما نباشد، اما وقتی رابطه ی خوب و خیرخواهانه ای را با خانواده های یکدیگر برقرار کنید، زندگی خیلی آسان تر و شادتر می شود. بدون شک همه به دنبال بهتر شدن زندگی هستند.


۱۲- پدر، مادر و نزدیک ترین دوستانتان او را تایید می کنند.


پدر و مادرتان از زمانی که به دنیا آمده اید، شما را می شناسند و از آن زمان تاکنون از شما مراقبت کرده اند. آن ها همیشه خیرخواه شما بوده اند و همیشه در موقعیتی هستند که می توانند خیر و صلاح شما را تشخیص بدهند. پس اگر والدین و دوستان صمیمی و قدیمی شما، نامزدتان را دوست ندارند، کمی در ادامه ی این رابطه بیشتر دقت کنید.


۱۳- دوباره با او ازدواج می کردید.


علیرغم همه چیز، حتی جر و بحث ها و دلخوری هایی که گاهی با هم داشتید، با قلبتان می دانید که او همان فردی است که می خواهید با او زندگی کنید. درمی یابید که زندگی بدون او معنایی ندارد. هر لحظه و هر طپش قلبتان گواهی می دهد که حاضرید حتی دوباره با او ازدواج کنید. او همسری واقعی در زندگی شماست، فردی که همیشه به او افتخار می کنید.

 

عضویت در خبرنامه پاسینیک
کانال تلگرام پاسینیک


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا