عمومی

آیفون ۱۵ به ایران رسید؛ استقبال گرم از خانواده جدید گوشی‌های اپل


📱🔥 آیفون ۱۵ به ایران رسید؛ استقبال گرم از خانواده جدید گوشی‌های اپل

۱۰ روز پس از معرفی گوشی‌های جدید شرکت اپل، خانواده آیفون ۱۵ به‌عنوان مهمان جدید اپل‌استورها به کشورهای مختلف دنیا راه پیدا کرده‌اند. هرچند در ایران اپل‌استور نداریم و با ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ و آیفون ۱۵ مواجه هستیم اما پای این گوشی به کشور هم باز شده است.

🔴 هرچند پیش‌بینی می‌شد که آیفون ۱۵ هم مثل آیفون ۱۴ با وجود ممنوعیت واردات و عدم رجیستری باز هم به بازار موبایل کشور راه پیدا کند اما حتی واردکننده و فروشنده‌ای که دیروز در فروشگاهش از خانواده جدید گوشی‌های آیفون رونمایی کرد، می‌گوید انتظار چنین استقبالی را نداشته است. این فروشنده در گفت‌وگو با زومیت گفت:

🔴 «به شخصه فکر می‌کردم با وجود رجیستر نشدن گوشی‌های جدید آیفون کسی آیفون ۱۵ نمی‌خرد ولی با وجود تمام ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها تا جایی که روزنه و راهی برای دور زدن موانع وجود داشته باشد، مردم ما از محصولی که بخواهند استفاده می‌کنند.»

🔴 «از دیروز که گوشی به دست‌مان رسید برایم خیلی جالب بود که با وجود قیمت‌های فضایی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرومکس با ظرفیت ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت که ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان قیمت دارد، به نظر می‌رسد هر چقدر وارد کنیم فروخته می‌شود. همین امروز ۱۸ گوشی برای من ارسال شده که برای فروشگاه‌های تهران و شهرستان‌ها ارسال می‌شود.»

🔴 این استقبال از آیفون ۱۵ و تمایلی که پیش از این برای خرید آیفون ۱۴ هم وجود داشت مهر تاییدی است بر این نظر که تکنولوژی راه خودش را می‌رود و مردم را نمی‌شود از داشتن محصولی که مایل به استفاده از آن هستند، محروم کرد.

جزئیات بیشتر را در زومیت بخوانید

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا