عمومی

خریداران آیفون ۱۴ می‌توانند از فروشندگان این گوشی به تعزیرات شکایت کنند


📱 خریداران آیفون ۱۴ می‌توانند از فروشندگان این گوشی به تعزیرات شکایت کنند

🔴 سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز: اگر شخصی به فروشنده‌ای که گفته کالا در آینده رجیستر می‌شود اطمینان کرده و آیفون ۱۴ به بالا خریده و حالا متوجه شده که کالا قاچاق است، می‌تواند با فاکتور به تعزیرات مراجعه و از فروشنده شکایت کند.

🔴 پیرو دستور جدید ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مقرر شده است که با عرضه‌کنندگان گوشی‌های آیفون ۱۴ و آیفون ۱۵ برخورد شود.

🔴 حمیدرضا دهقانی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا: با توجه به زیرساخت‌ها و اطلاع‌رسانی‌هایی که انجام شده، مردم نباید به هر فروشنده‌نمایی اطمینان کنند.

🔴 همچنین، خبرگزاری تسنیم به نقل از مدیرکل مقابله با قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نوشت: «در محل‌های عرضه گوشی‌های تلفن همراه اگر مشاهده شود که این مدل گوشی‌های قاچاق در حال توزیع است دستور برخورد و جمع‌آوری آن‌ها صادر خواهد شد.»

🔴 مدیر کل مقابله با قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از برخورد با عرضه‌کنندگان تجهیزات دور زدن رجیستری خبر داده است:

🔴 «دانگل‌های آیکاس که آنتن‌دهی گوشی‌های رجیستر نشده را فعال می‌کرد نیز قاچاق محسوب شده و از سطح عرضه جمع‌آوری خواهند شد. همچنین اگر گوشی‌های آیفون ۱۴ که به‌صورت مسافری وارد شده‌اند و کد آن‌ها در گمرک ثبت نشده باشد، نیز جمع‌آوری خواهند شد.»

در زومیت بخوانید: خریداران آیفون ۱۴ می‌توانند از فروشندگان این گوشی به تعزیرات شکایت کنند

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا