عمومی

با وجود مخالفت وزیر بهداشت توزیع اینترنتی دارو مجاز شد

🔴 با وجود مخالفت وزیر بهداشت توزیع اینترنتی دارو مجاز شد

🔹جدال وزرای بهداشت و ارتباطات بر سر توزیع اینترنتی دارو همچنان ادامه دارد.حالا وزیر ارتباطات آب پاکی را روی دست وزیر بهداشت ریخت و دستور تدوین دستورالعمل انجام اینکار را تا قبل از دهه فجر داد.

🔹در حالیکه وزیر بهداشت علنا با توزیع داروها از طریق پلت فرم ها مخالفت کرده وزیر ارتباطات به رضا باقری اصل به عنوان جانشین خود در کمیسیون راهبری کارگروه اقتصاد دیجیتال دستور داد با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمع بندی موضوعات مرتبط با این آیین نامه در چند روز آینده انجام شود تا قبل از دهه فجر سال جاری، مردم از این خدمت استفاده کنند.

🔹وزیر ارتباطات درباره نوع نظارت و پاسخگویی سکوهای فعال در این حوزه نیز افزود: پیشنهاد ما این است که سکوها برای دریافت مجوز و پاسخگویی با یک مجموعه مرتبط باشند و مردم نیز در برخورد با تخلفات احتمالی سکوها بدانند که باید با چه دستگاهی تماس بگیرند و فقط یک مجموعه پاسخگوی آنان باشد.

🔹زارع پور تصریح کرد: در همه جای دنیا نیز به همین صورت است که سکوهایی که خدمات مختلفی ارائه می کنند از طریق یک مجموعه نظارت و پاسخگویی دارند و مردم نیز فقط با یک شماره تماس امکان پیگیری مشکلات خود را در رابطه با این سکوها دارند و هماهنگی مورد نیاز دستگاه ها درباره خدمات ارائه شده بدون درگیر کردن مردم انجام می شود.

salamatnews.com/news/365175
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا