عمومی

قیمت رم و حافظه ذخیره سازی به‌زودی گران می‌شود


قیمت رم و حافظه ذخیره سازی به‌زودی گران می‌شود

🔴 در گزارش‌های جدید تحلیلگران و تولیدکنندگان DRAM و NAND به افزایش عرضه‌ی این محصولات در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۳ اشاره شده است که نشان از ثبات و بهبود بازار در سه‌ماهه‌ی چهارم دارد. این اتفاق احتمالاً پایانی بر روند کاهشی فروش حافظه و ابزارهای ذخیره‌سازی در طول سال خواهد بود.

🔴 یونایند دیلی تایوان گزارش داده است که شرکت‌هایی مثل Adata، Phison و Teamgroup نتایج مثبتی برای سه‌ماهه‌ی سوم ارائه کرده‌اند. مدیرعامل Phison دستاورهای چشمگیر اخیر شرکت متبوعش را به افزایش ۶۰ درصدی سال‌به‌سال در عرضه‌ی SSD نسبت داد.

🔴 فروش Teamgroup باعث شد درآمد این شرکت با افزایش بیش‌ از ۱۰۰ درصدی، در سه‌ماهه‌ی سوم رکورد بسیار خوبی ثبت کند. این شرکت درواقع بر فصل تعطیلات خرید چین و غرب در سه‌ماهه‌ی پایانی سال متمرکز شده است. Adata نیز پیش‌بینی می‌کند قیمت DRAM و NAND به‌زودی ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش خواهد یافت.

🔴 در همین حال، ترندفورس افزایش قیمت DRAM را در سه‌ماهه‌ی پایانی سال جاری تا ۸ درصد اعلام کرده است. این شرکت اعتقاد دارد قیمت رم DDR5 نیز به‌همان میزان افزایش خواهد یافت و از طرفی رم DDR4 یا با قیمت ثابت یا افزایش ۵ درصدی عرضه خواهد شد.

✔️📣 برای مشاهده‌ی قیمت انوع رم همچنین قیمت حافظه اس اس دی می‌توانید وارد بخش محصولات زومیت شوید.

🚀🔴@theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا