عمومی

بررسی رفتار ترافیکی شهروندان؛ در چه ساعاتی می‌توان مقرون‌‌به‌صرفه و کم‌ترافیک‌ با اسنپ سفر کرد


بررسی رفتار ترافیکی شهروندان؛ در چه ساعاتی می‌توان مقرون‌‌به‌صرفه و کم‌ترافیک‌ با اسنپ سفر کرد

🔴 اسنپ، با هدف تسهیل جابه‌جایی‌های درون‌شهری و اثرگذاری بر بار ترافیکی در ساعات پیک رفت‌وآمد، گزارشی از رفتار سفر شهروندان منتشر کرد.

🔴 معضل ترافیک و مدیریت جابه‌جایی‌های درون‌شهری یکی از دغدغه‌های زندگی در کلان‌شهرهاست و این موضوع در نیمه دوم سال و همزمان با شروع کار مدارس به اوج خود می‌رسد. به گفته روابط عمومی اسنپ، گزارش رفتار ترافیکی کاربران این سامانه در ۱۰ کلان‌شهر کشور از جمله تهران، پس از بازگشایی مدارس و با هدف ارائه اطلاعات شفاف و همراهی با شهروندان در مدیریت سفرهای درون‌شهری، منتشر شده است.

🔴 به طور معمول، با فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، شهروندان اغلب کلان‌شهرهای کشور از جمله تهران از شنبه تا چهارشنبه در ابتدا و انتهای ساعات کاری با مشکلات ترافیکی مواجه می‌شوند. به طور کلی، جابه‌جایی‌ها در این ساعات مختص دو گروه است: گروه اول کارمندان و محصلان هستند که از منزل به محل کار یا تحصیل و بالعکس تردد می‌کنند و انعطاف‌پذیری کمتری در تغییر ساعات رفت‌وآمد خود دارند. اما گروه دوم شامل افرادی می‌شود که انعطاف بیشتری در ساعات انجام سفرهای خود دارند. این گروه با اندکی تغییر در ساعت انجام سفرهایشان می‌توانند به خود و همچنین گروه اول کمک بسزایی داشته باشند.

در زومیت بخوانید: بررسی رفتار ترافیکی شهروندان؛ در چه ساعاتی می‌توان مقرون‌‌به‌صرفه و کم‌ترافیک‌ با اسنپ سفر کرد

🚀 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا