عمومی

ایسر از لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton Neo با نمایشگر ۱۶ اینچ و پردازنده نسل ۱۴ اینتل رونمایی کرد



ایسر از لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton Neo با نمایشگر ۱۶ اینچ و پردازنده نسل ۱۴ اینتل رونمایی کرد

🔴 ایسر از لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton Neo 16 رونمایی کرد. این محصول از پردازنده‌ اینتل Core Ultra بهره می‌برد و به واحد پردازش عصبی (NPU) اختصاصی برای عملکردهای پیشرفته‌ی هوش مصنوعی مجهز شده است. این پردازنده‌ها کارایی و سرعت را در اولویت قرار می‌دهند و اینتل قول داده در معیارهای گرافیکی نیز دوبرابر سریعتر از نسل قبل باشند.

🔴 لپ تاپ ایسر Predator Triton Neo 16 واقعاً هیولای به‌تمام معنا است. این محصول حداکثر با پردازنده‌ی Core Ultra 9 و کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 4070 به‌فروش می‌رسد. چنین مشخصاتی به گیمرها اجازه می‌دهد بازی‌های مدرن را با کیفیت بسیار زیاد و پشتیبانی از فناوری رهگیری پرتو و بهبود تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی اجرا کنند.

🔴 به‌نوشته‌ی انگجت، نمایشگر ۱۶ اینچی لپ‌تاپ ایسر Predator Triton Neo در چند نسخه عرضه می‌شود و حداکثر از وضوح 3.2K با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز پشتیبانی می‌کند. این محصول همچنین از نسبت‌تصویر ۱۶:۱۰ بهره می‌برد و با فناوری‌های دیگری مثل انویدیا G-Sync و Optimus سازگار است و به‌همین دلیل رنگ‌ها را واضح‌تر و تصاویر با با کیفیت بالاتر نمایش می‌دهد.

🔴 خریداران می‌توانند Predator Triton Neo 16 را حداکثر با ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5x و ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD PCIe Gen 4 سفارش دهند. این کامپیوتر همچنین از فناوری اختصاصی Purifier Voice 2.0 پشتیبانی می‌کند؛ قابلیتی که نویز تصویر را با هوش مصنوعی بهبود می‌دهد.

🔴 قیمت لپ تاپ ایسر Predator Triton Neo 16 برای مدل پایه ۱۵۰۰ دلار است و از ماه مارس دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا