عمومی

مایکروسافت با هوش مصنوعی، تراپیست‌ها را بیکار می‌کند!


مایکروسافت با هوش مصنوعی، تراپیست‌ها را بیکار می‌کند!

🔴 روانکاوی هوش مصنوعی ممکن است برای همه جذاب نباشد، اما ردموندی‌ها در پتنتی جدیدی اعلام کرده‌اند که روی اپلیکیشن هیجان‌انگیزی برای درمان مشکلات روانی افراد کار می‌کنند.

🔴 اگر فیلم Her به کارگردانی اسپایک جونز را دیده باشید، احساس می‌کنید با چیزی شبیه به سامانتا، دستیار هوشمند تئودور در فیلم طرف هستید که ابتدا نامه‌های او را می‌نوشت و ایمیل‌هایش را می‌خواند و بعد از مدتی شریک عاطفی او شده بود!

🔴 نرم‌افزار تراپیست مایکروسافت، پرونده‌ی کاربر را براساس نشانه‌های عاطفی استخراج‌شده از تصاویر و اطلاعاتی که از او می‌گیرد، تکمیل و ثبت می‌کند.

🔴 مایکروسافت در توضیحات پتنت خود، جزئیات برخی از کارهایی را که تراپیست هوش مصنوعی می‌تواند انجام دهد و چگونگی کار آن را توضیح داده است.

🔴صفحه‌ای برای چت، ماژول پردازش اطلاعات و پایگاه داده‌‌ای که قوی‌تر از چت‌بات‌های معمولی دیگر، مختص کار روان‌درمانی تهیه شده است.

🔴 کار به همین‌جا ختم نمی‌شود و بخش‌هایی برای پرسش‌ و پاسخ، تجزیه و تحلیل احساسات، ثبت خاطرات، آزمایش‌های روانشناسی کاربر و ذخیره‌ی اطلاعات شخصی کاربر در نرم‌افزار وجود دارند.

🔴 فرض‌ کنید قبلاً با چت‌بات تراپیست خود در مورد تیم فوتبال موردعلاقه‌ صحبت کرده‌اید. او علاقه‌ها و سلایق شما را به خاطر خواهد داشت و به‌تناسب شرایط، آن‌ها را یادآوری خواهد کرد. همچنین می‌تواند بر اساس نیازهای کاربر، پیشنهادات تغذیه‌ای و دارویی شخصی‌سازی‌شده‌ای ارائه کند.

🔴 گفته می‌شود که چت‌بات تراپیست مایکروسافت می‌تواند با کاربران آزمون‌های روانشناختی انجام دهد، به‌صورت صریح از آن‌ها سؤال بپرسد و به‌شکل ضمنی از پاسخ‌های آنان بازخورد بگیرد و اطلاعات روانشناختی را استخراج کند.

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا