عمومی

اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند؛ وزارتخانه‌های کشاورزی، بهداشت و میراث فرهنگی کم‌کاری کردند


اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند؛ وزارتخانه‌های کشاورزی، بهداشت و میراث فرهنگی کم‌کاری کردند

🔴 همزمان با اعلام احتمال تعطیلی مراکز داده غیراستاندارد، دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات گفت: «هشت دستگاه در اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند تاخیر داشته‌اند.»

🔴 به گفته رضا باقری اصل، معاون امور مجلس وزیر ارتباطات یکی از احکام بند ج تبصره ۷ قانون بودجه، ارائه ۱۰۰ درصدی خدمات دستگاه‌ها در پنجره ملی تا آبان امسال بوده است، دومین مورد حذف استعلامات کاغذی و ارائه الکترونیکی استعلامات تا پایان آذر و سومین تکلیف، ارائه ۲۰ درصد خدمات به صورت هوشمند تا پایان دی است. علاوه بر این، در برنامه هفتم توسعه تکالیفی درباره دولت هوشمند مقرر شده است.

🔴 به گزارش خبرگزاری صداوسیما، طبق توضیح باقری اصل، هشت دستگاه تاکنون به پنجره ملی متصل نشده‌اند؛ از جمله سازمان سنجش، دانشگاه‌های علوم پزشکی و چند دستگاه زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی. همچنین وزارتخانه‌های بهداشت، میراث فرهنگی و وزارت امور خارجه.

د🔴 بیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات گفت: «تا هفته پیش حدود ۶۳ درصد خدمات دستگاه‌ها در قالب پنجره ملی قابل دسترسی بوده است، اما طبق قانون باید ۱۰۰ درصد باشد.مثلا یکی از این دستگاه‌ها که وصل نشده است اگر وصل شود حدود ۲۰۰ خدمت دارد و فقط کافی است احراز هویتش را با پنجره دولت هوشمند یکپارچه کند و یک دفعه ۱۰۰ دستگاه بالا می‌آید و درصد به حدود ۶۸ درصد می‌رسد.

🔴 این‌ها اقدام سختی نیست و سختی کار این است که باید تا پایان آذر، باید همه استعلاماتشان، الکترونیک شود و حق دریافت نسخه کاغذی ندارند که امیدواریم بتوانند آن را انجام دهند.»

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا