عمومی

این پیشنهاد یک نماینده مجلس است: وزارت ارتباطات از فیلترینگ کسب درآمد کند!


این پیشنهاد یک نماینده مجلس است: وزارت ارتباطات از فیلترینگ کسب درآمد کند!

🔴 الله‌وردی دهقانی، نماینده مجلس: «بازار سیاهی درست شده و فیلترشکن به قیمت غیرواقعی فروخته می‌شود. سود عمده آن هم به جیب دلالان و افراد رانت‌خوار می‌رود» از عملکرد وزارت ارتباطات در ایجاد این وضعیت گلایه کرده است: «وزارت ارتباطات راه را برای فروش فیلترشکن فروشان و دلالان باز کرده وگرنه جابه‌جایی پول چطور از درگاه پرداخت‌های ایران انجام می شود.»

🔴 هرچند انتظار می‌رود این نماینده مردم در مجلس در ادامه انتقاد از عملکرد وزارت ارتباطات در حوزه فیلترینگ و ایجاد بازاری برای فروش فیلترشکن‌ها اعلام کند که لازم است سیاست فیلترینگ متوقف شود و این بازار مکاره جمع شود اما او در ادامه انتقادهایش پیشنهاد عجیبی برای وزارت ارتباطات دارد: «وزارت ارتباطات خودش بدون واسطه به مردم فیلترشکن بفروشد نه با واسطه!»

🔴 او در ادامه گفته است: «دولت و وزارت ارتباطات باید ورود پیدا کنند و اگر لازم است خودشان فیلترشکن ارائه دهند. حتی اگر با نصف قیمت فیلترشکن‌های فعلی هم ارائه کنند به نفع دولت است.»

🔴 این نماینده مجلس بازار فروش فیلترشکن را منبع درآمد خوبی می‌داند که جز وزارتخانه عده‌ای دیگر را هم به سود می‌رساند: «درآمد خوبی برای اپراتورها، مخابرات و وزارت ارتباطات خواهد بود. باید شفاف‌سازی شود که فیلترشکن‌ها را چه کسانی ارائه می‌دهند و واسطه‌ها را حذف کنند.»

مطلب کامل را در زومیت بخوانید: این پیشنهاد یک نماینده مجلس است: وزارت ارتباطات از فیلترینگ کسب درآمد کند!

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا