عمومی

اپلیکیشن مایکروسافت Designer برای طراحی با هوش مصنوعی منتشر شد

[ad_1]

نسخه بتای اپلیکیشن طراحی «مایکروسافت دیزاینر» (Microsoft Designer) که مبتنی بر هوش مصنوعی مولد کار می‌کند، در گوگل پلی در دسترس کاربران قرار گرفت.

در‌واقع مایکروسافت Designer دامنه فعالیت خود را از نسخه‌ تحت وب و نسخه ویندوزی گسترش داده است و حالا کاربران می‌توانند از نسخه بتای اندرویدی آن استفاده کنند.

مایکروسافت Designer برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۲ به‌عنوان ابزار طراحی جدیدی با ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد معرفی شد. نسخه پیش‌نمایش عمومی این برنامه به‌صورت تحت وب در آوریل ۲۰۲۳ در دسترس عموم قرار گرفت. حالا نسخه بتای اندرویدی این برنامه در گوگل پلی منتشر شده است.

طراحی با برنامه هوش مصنوعی مولد مایکروسافت Designer

همان‌‌طور که گفته شد، نسخه بتای ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی مولد مایکروسافت Designer در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته، اما ممکن است همه کاربران در همه گوشی‌های هوشمند هنوز نتوانند این برنامه را از طریق گوگل پلی دریافت کنند. درواقع این احتمال وجود دارد که مایکروسافت دسترسی به برنامه بتای Designer را برای تعداد معینی از دستگاه‌ها درنظر گرفته باشد.

این ابزار طراحی جدید با ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد معرفی شد و حالا گستره خدمات خود را توسعه داده است. در ماه آگوست نیز مایکروسافت Designer به مرورگر اج‌ اضافه شد. انتظار می‌رود نسخه اپلیکیشن این ابزار نیز همانند نسخه‌های تحت وب و ویندوزی بتواند کاربردهای خوبی برای کاربران داشته باشد.

کاربران در محیط نسخه تحت وب این برنامه می‌توانند با تایپ‌کردن درخواست خود در کادر متنی، طرح‌های گرافیکی ایجاد کنند. همچنین می‌توانند این طرح‌ها را دانلود و سفارشی‌سازی کنند. این قابلیت‌ها برای ایجاد پست‌های وبلاگ، طراحی وب‌سایت و طراحی کارت‌‌پستال‌های دیجیتالی کاربرد دارد.

نسخه اندروید این برنامه ظاهراً به‌گونه‌ای طراحی شده است که نه‌تنها در تولید محتوا، بلکه در به‌اشتراک‌گذاری آن در پلتفرم‌های مختلف ازجمله اینستاگرام، فیس‌بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی، کار را برای کاربر ساده‌تر می‌کند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا