بازار خودرو

طرح فروش فوری تارا مرداد 1402 ویژه سامانه یکپارچه [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

[ad_1]

در شرایطی که تحویل بسیاری از خودروهای داخلی سامانه یکپارچه به سال 1403 موکول شده، ایرانخودرو امروز از طرح فروش فوری تارا مرداد 1402 ویژه سامانه یکپارچه رونمایی کرده است.

ایرانخودرو ساعاتی پیش طرح فروش فوری تارا ویژه مرداد 1402 را رونمایی کرده است. این طرح مختص متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو است.

بیشتر بخوانید: جزئیات وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده اعلام شد [+شرایط تخصیص]

طرح فروش فوری تارا مرداد 1402 ویژه سامانه یکپارچه

در اطلاعیه شرایط فروش تارا مرداد 1402 ویژه سامانه یکپارچه آمده: به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگیهای مجاز میرساند هفدهمین مرحله فراخوان اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق العاده (فراخوان) برخی از محصولات ایران خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه صرفاً برای منتخبین بخش دوم اولویت های پاییز ۱۴۰۲، به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

طرح فروش فوری تارا مرداد 1402 ویژه سامانه یکپارچه [+شرایط و قیمت]

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند.

همزمان بر اساس پنجمین فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه خودرو‌ها ویژه متقاضیان طرح جوانی جمعیت، این متقاضیان که اولویت آن‌ها تابستان ۱۴۰۲ مشخص شده نیز می‌توانند تا ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ برای واریز وجه خودروی تارا اتوماتیک اقدام کنند.

قیمت خودرو‌ها قطعی و معادل ۴۹۰ میلیون و ۵۸۵ هزار و ۲۰۰ تومان و موعد تحویل خودرو‌ها نهایت سه ماهه در نظر گرفته شده است.

متقاضیان باید برای خرید محصولات ایران‌خودرو فقط از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا