بازار خودرو

پژو 207i در نمایشگاه خودرو مشهد معرفی شد [+تصاویر]

[ad_1]

در جریان نمایشگاه خودروی مشهد 1402، خودرو پژو 207i به‌عنوان محصول جدید ایران‌خودرو همراه برخی تغییرات و امکانات جدید رونمایی شد.

باتوجه به فرارسیدن بیست و سومین نمایشگاه خودروی مشهد، گروه صنعتی ایران خودرو اقدام به رونمایی از پژو 207i همراه با تعدادی از تغییرات کرد. نمایشگاه خودروی مشهد 1402 از نهم تا 12 شهریور ماه برگزار می‌شود. محل برگزاری این رویداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد خواهد بود. علاقه‌مندان قادر خواهند بود تا از ساعت 17 تا 22 برای بازدید از این رویداد خودرویی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: پژو 207 تیپ 5 توسط ایرانخودرو معرفی شد [+مشخصات فنی و امکانات رفاهی]

مشخصات و تصاویر پژو 207i

خودرو پژو 207i جدید که با یک مدل پانوراما اتوماتیک پا به نمایشگاه خودروی مشهد 1402 گذاشته است، مجهز به پیشرانه 1.6 لیتری TU5 پلاس بوده و فناوری زمان بندی متغیر سوپاپ‌های ورودی در آن قرار گرفته است. این پیشرانه می‌تواند 113 اسب بخار قدرت را با گشتاور 144 نیوتن متر به تولید برساند. در مدل دنده دستی این خودرو همچنین جعبه دنده 6 سرعته (1+6) بهره گرفته شده است. همچنین مدل اتوماتیک 207 جدید جعبه دنده 6 سرعته AT را دارد. قوای محرکه نمونه اتوماتیک پژو 207، مدتی است که با این ساختار ارائه می‌شود.

پژو 207i

پژو 207i

نمونه جدید این هاچ بک داخلی با استانداردهای 85گانه همراه شده و با عنایت به قواعد جدید استاندارد ایمنی حفاظت از عابر پیاده، پژو 207 جدید با تغییر ورودی هوای کابین بر روی کاپوت (درِ موتور) روبرو شده است. این خودرو درواقع دیگر فاقد دریچه روی درِ موتور بوده و ورودی هوای کابین به قاب پایین شیشه جلو افزوده شده است.

پژو 207i

پژو 207i

همچنین با معرفی پژو 207i معلوم شده که بزودی این هاچ بک کلاس B ایران خودرو با سامانه کنترل پایداری الکتریکی و سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی به بازار خواهد آمد. دکمه مربوط به این سامانه روی داشبورد و در سمت راننده تعبیه شده است.

پژو 207i

پژو 207i پژو 207i

این خودروی جدید ایران خودرو مجهز به دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل، رینگ آلومینیومی، سقف پانوراما، پوزیشن لامپ، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، حالت اسپرت و برفی و تیپ ترونیک جعبه دنده، نمایشگر لمسی، اپل کارپلی، اندروید اتو، دوربین عقب، سنسور پارک عقب، سنسور پایش باد تایرها، تریم داخلی پارچه ای، تهویه اتوماتیک و… خواهد بود.

در آینده نزدیک همچنین قرار است تا مدل فول آپشن پژو 207 جدید دارای دنده پشت فرمان، سنسور نور، سنسور باران، آینه‌های تاشو برقی و… باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات و تصاویر پژو 207i چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین‌ خودرو

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا