عمومی

طرح مفهومی ویندوز 12 تغییرات ظاهری جذابی را پیشنهاد می‌کند + ویدیو

[ad_1]

از زمانی که ویندوز 11 برای اولین‌بار معرفی شد، حدود دو سال می‌گذرد و احتمالاً مایکروسافت از حدود یک سال دیگر صحبت درباره ویندوز 12 را شروع می‌کند. به همین مناسبت، یک یوتوبر طرحی مفهومی را از این سیستم‌عامل تولید کرده است که تفاوت‌های زیادی با نسخه فعلی ویندوز دارد. در ادامه با هم نگاهی به این طرح زیبا می‌اندازیم.

یوتوبری به نام AR 4789 ویدیویی را در کانال خود منتشر کرده است که ظاهر پیشنهادی او برای ویندوز 12 را نشان می‌دهد. در این طراحی رابط کاربری سیستم‌عامل تغییرات زیادی داشته است. منوی استارت و ویجت‌ها تغییر کرده و حتی تسکبار هم به آن شکلی که می‌شناسیم، دیده نمی‌شود.

طرح مفهومی از تغییرات احتمالی ویندوز 12

برای مثال، در اینجا بخش ویجت‌ها بدون تبلیغات و تمیزتر از نسخه فعلی ویندوز 11 به‌نظر می‌رسد. پنل ویجت‌ها شباهت بیشتری به ویندوز 10 پیدا کرده است که در آن کاشی‌های زنده به‌راحتی قابل جابه‌جاکردن بودند. منوی استارت هم به‌جای محتواهای پیشنهادی (Recommended)، بخشی برای آیتم‌های اخیر (Recent) دارد که کاربردی است.

همان‌طور که می‌بینید، شاخصه بصری اصلی ویندوز 11، یعنی گوشه‌های گرد، در پنجره‌ها حفظ شده است. تسکبار شناور هم به‌احتمال‌زیاد یکی از ویژگی‌های اصلی ویندوز 12 خواهد بود که شواهد مربوط به آن در برخی از تغییرات کانال توسعه‌دهندگان مایکروسافت مشاهده شده است. البته مایکروسافت همچنان می‌تواند نظر خود را تغییر دهد.

سازنده این طرح مفهومی نشان داده است که جابه‌جایی بین حالت روشن و تیره بدون هیچ مشکلی در این نسخه قابل انجام خواهد بود و تعادل مناسبی بین این دو حالت وجود دارد.

در این ویدیو همچنین بخش‌های دیگر ویندوز مثل فایل اکسپلورر، نوت‌پد با زبانه‌ها و مایکروسافت استور جدید را می‌بینیم. درمجموع به‌نظر می‌رسد که این طرح ترکیب جذابی از ویندوز 11 و 10 را ارائه می‌کند.

مایکروسافت فعلاً هیچ اطلاعاتی را به‌صورت رسمی درباره ویندوز 12 منتشر نکرده است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا