کامپیوتر و سخت افزار

انویدیا معماری Ada Lovelace Next در سال 2025 معرفی می کند

[ad_1]

وب سایت videocardz گزارش داده است که نقشه راه جدید انویدیا فاش شده است. انویدیا در این نقشه راه برنامه‌های خود را برای آنچه بعد از Ada Lovelace می‌آید تأیید می‌کند. آینده‌ای که با نام رمز «Ada Lovelace Next» نحوه‌ی توصیف انویدیا از معماری پردازنده گرافیکی گیمینگ آینده‌اش است.

ظاهر شدن دوباره خنک کننده عجیب و غریب انویدیا، کدام PCB در آن جا گیر می شود؟

تداخل در روند دو ساله انویدیا برای معرفی معماری گیمینگ جدید

اولین چیزی که از این نقشه را می‌توان متوجه شد، این است که انویدیا معماری جدید یا همان Ada Lovelace Next خود در سال 2024 معرفی نخواهد کرد، بلکه یک سال بعد یعنی 2025 از آن رونمایی خواهد شد. انویدیا معمولاً آهنگ دو ساله خود را برای هر معماری بازی به استثنای برخی موارد حفظ کرده است، بنابراین می‌توان این مورد را یک تاخیر کوچک در نظر گرفت.

بنابراین اگر این نقشه راه دقیق باشد، نشان می‌دهد که ممکن است انویدیا به دنبال به‌روزرسانی معماری خود باشد. اگرچه اشاره‌ها تا کنون حاکی از عرضه SUPER در سری میانی است، اما تا به امروز تعدادی از انواع Ti منتشر شده است. انویدیا ممکن است به سادگی گزینه‌های بیشتری را در این راه اضافه کند.

انویدیا Ada Lovelace Next

همچنین این نقشه راه برخی از معماری‌های Hopper Next و Grace Next را برای بازار مرکز داده به نمایش می‌گذارد. اولی در حال حاضر با نام Blackwell شناخته می‌شود و در درز اطلاعات پیشین نیز ظاهر شده است و به این معنی است که هر دو معماری ممکن است اکنون در نیمه اول سال 2024 به نمایش گذاشته شوند، بنابراین می‌توان مطمئن بود که Blackwell بخشی از مجموعه گیمینگ انویدیا نیست.

مطالب مرتبط:

بدون امتیاز