کامپیوتر و سخت افزار

تصویر کارت گرافیک های RTX 4060 شرکت MSI – مدل‌های Gaming X و Ventus 2X

[ad_1]

هر چند که هنوز پایین‌ترین عضو معرفی شده خانواده گرافیک‌های دسکتاپی Ada Lovelace به بازار عرضه نشده اما تصویر کارت گرافیک های RTX 4060 شرکت MSI در غرفه کامپیوتکس این شرکت جلب توجه می‌کند.

  • نمایش لپ تاپ MSI Prestige 16 با پردازنده Meteor Lake در کامپیوتکس
  • نمایش خنک کننده گرافیک های نسل بعدی MSI و PNY – بیش از 4 اسلات
  • MSI تاثیر فوق العاده هیت سینک بر SSD های Spatium M570 Pro Gen5 خود را به نمایش گذاشت

همانطور که گفته شده، انویدیا تنها به معرفی GeForce RTX 4060 بسنده کرده و هنوز خبری از عرضه این مدل نیست. البته مشخصات این مدل منتشر شده و حتی برخی تولید کنندگان مدل‌های سفارشی خود را رونمایی کرده‌اند (البته تنها بصورت رندر شده و آنلاین). انتشار کارت البته تقریبا یک ماه دیگر انجام می‌شود اما MSI کمی زودتر مدل‌های سفارشی خود را در Computex به نمایش گذاشته است.

مدل GeForce RTX 4060 Gaming X

دو مدل GeForce RTX 4060 Gaming X و GeForce RTX 4060 Ventus 2X Black OC در غرفه MSI برای بازدید قرار گرفته‌اند. این کارت‌ها از خنک کننده و PCB سفارشی بهره می‌برند. Gaming X مشخصات بهتری را ارائه می‌دهد. فناوری RGB، خنک کننده Twin Frozr 9 با TORX Fan 5.0 و طراحی 2 اسلات که از یک کانکتور 8 پین برق استفاده می‌کند.

مدل GeForce RTX 4060 Ventus 2X Black OC

تصویر کارت گرافیک های RTX 4060 شرکت MSI

مدل دیگر یعنی RTX 4060 Ventus 2X Black OC اما طراحی کوچک‌تری دارد. این کارت با TORX Fan 4.0، تکنولوژی Zero Frozr، یک بک پلیت و همچنین یک کانکتور برق 8 پین برای تغذیه توان 110 واتی عرضه خواهد شد. هر دو کارت جذابیت‌های خاص خود را خواهند داشت و البته قیمتی نزدیک به قیمت رسمی انویدیا.

مدل GeForce RTX 4060 Gaming X

در این میان یک نکته جالب در مورد RTX 4060 Gaming X وجود دارد، روی برچسب سریال این کارت که بالای اسلات PCIe قرار گرفته از چیپ AD106-350-Gaming و همچنین حافظه GDDR6 سامسونگ نام برده شده. با این حال انتظار می‌رود نسخه غیر Ti سری RTX 4060 از چیپ AD107 استفاده کند.

البته که روی لیبل EVT ذکر شده که به معنای نمونه ارزیابی بوده و هنوز نسخه نهایی نیست. به نظر می‌رسد MSI تنها قصد داشته نشان دهد که لاین آپ این شرکت برای گرافیک RTX 4060 به چه شکل خواهد بود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا