عمومی

خرید فرش در دوره کووید

بسیاری از افراد خریدهای خود را به صورت غیرحضوری و با استفاده از بستر اینترنت انجام می‌دهند و این موضوع هم خریدهای بزرگ و هم خریدهای کوچک آن‌ها را دربرمی‌گیرد. از خریدهای خرد روزانه گرفته تا خریدهای بزرگتری مثل خرید وسایل خانه. در این میان، یکی از مهم‌ترین و لذت‌بخش‌ترین خریدهای مربوط به وسایل و دکوراسیون خانه، خرید فرش به حساب می‌آید و فرش یکی از جاهایی است که میزان خوش‌سلیقه بودن افراد در آن متبلور می‌گردد.

خرید فرش دردوران بیماری کرونا 

در کنار این موضوع، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این روزهای افراد، بیرون رفتن از خانه برای انجام خریدها است. در این دوره شیوع بیماری، بسیاری ترجیح می‌دهند تا جایی که ممکن باشد از منزل خارج نشده و خریدهای خود را نیز به‌صورت غیرحضوری انجام دهند. فراهم بودن امکان تامین مایحتاج به صورت آنلاین یک مزیت مهم و راهکار اصلی در دوره پاندمی کووید است.

در کنار خرید غیرحضوری، خرید فرش به صورت اینترنتی مزایای زیاد دیگری نیز دارد. تنوع بالا در عرضه محصولات، آسودگی در جستجو و یافتن فرش موردپسند و امکان بررسی و مقایسه مشخصات و قیمت فرش از آن جمله هستند.

عرضه فرش به صورت آنلاین نیاز به تخصص و تجربه بالایی در این زمینه دارد تا بتواند هم به خوبی نیازهای مشتری فرش را شناسایی کرده و هم طراحی یک فروشگاه بزرگ در فضای آنلاین را تامین نماید. فرش از مهم‌ترین ارکان دکوراسیون و فضای داخلی هر خانه است و بخش بزرگی از زیبایی‌بخشی به یک خانه را، فرش آن بر عهده دارد. برای طراحی آسوده‌ترین مسیر خرید برای کاربر، نیاز به مطالعه و درک نیازمندی‌ها و سلیقه او در این مسیر وجود دارد. دسته‌بندی‌های تخصصی این کار و طراحی و وجود فیلترهای مورد نیاز کاربر برای جستجوی محصولات در فروشگاه از جمله این نیازمندی‌ها به حساب می‌آید.

به این ترتیب در فضای آنلاین، خریدار قادر خواهد بود که بر اساس ویژگی خاصی که برای فرش خود در نظر دارد، جستجوی خود را آغاز کند. به عنوان مثال، بر اساس شانه فرش و در میان محصولات فرش 1500 شانه، یا فرش‌های یک برند خاص یا انواع دسته‌بندی‌های دیگر، جستجوی خود را آغاز کند و تنها در میان این دسته خاص از فرش‌ها به جستجو بپردازد.

کنار هم قرارگرفتن تمامی این مزایا در خرید به صورت غیرحضوری، هم آسودگی در خرید را به عنوان یک موضوع کلی به همراه خواهد داشت و هم در این روزها، در خدمت سلامتی افراد و جلوگیری از انتقال ویروس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا