سبک زندگی و سلامتعمومی

رازهایی که هر خانومی برای جذابیت باید بداند

مهم نیست چقدر در زمینه مد و زیبایی حرفه‌ای و به روز باشید، در هر حال لازم است بدانید که جذابیت ظاهری و استایل شما تاثیر فوق العاده‌ای روی نظر اطرافیان و اعتماد به نفس شما دارد. برای شیک و جذاب‌تر شدن نیاز به انجام کارهای عجیب و غریب نیست بلکه می‌توانید با چند قانون ترفند کوچک که در ادامه به نقل از نمناک خواهیم گفت، خود را به گونه‌ای تغییر دهید که حس بهتری نسبت به خودتان داشته و به نوعی جذاب تر شوید.

لباس زیر مناسب سایز خود را بپوشید

به عنوان یک خانم هرگز نباید در انتخاب سایز لباس زیر ی‌توجهی و اشتباه کنید. این اشتباه می‌تواند ظاهر نازیبایی به شما ببخشد چراکه استفاده از لباس زیر خیلی تنگ یا خیلی گشاد تاثیر منفی روی بعد ظاهری اندام شما خواهد داشت.

در انتخاب رنگ لباس سلیقه به خرج دهید

انتخاب و ست کردن رنگ لباس باید بیشتر از هزینه‌ای که برای خرید لباس صرف می‌کنید اهمیت داشته باشد. لباسی که متناسب با رنگ پوست شما انتخاب شود و یا ستی که سردی و گرمی رنگ‌ها را به خوبی به تعادل رسانده باشد بدون شک شما را جذاب‌تر و زیباتر نشان می‌دهد.

لباس مناسب سنتان را بپوشید

این به این معنا نیست که محدودیت های سخت و خاصی برای خود در انتخاب لباس قرار دهید. شما می‌توانید سبک پوشش اسپرت یا رسمی مورد نظرتان را در هر سنی داشته باشید منتهی باید به تناسب استایل و موقعیت خود نیز توجه کنید. علاوه بر تناسب لباس با سن و سالتان باید حتماً به فرم اندام و سایز خود نیز توجه داشته باشید.

متناسب با جایی که می‌روید لباس بپوشید

اگر دغدغه انتخاب لباس و ست کردن برای یک مراسم یا میهمانی خاص را دارید در قدم اول باید به این فکر کنید که محلی که شما قرار است در آنجا حاضر شوید چه فضایی دارد و چه تیپی مناسب آنجاست، قطعاً انتخاب لباس اسپرت برای مراسم رسمی یا برعکس حس خوبی به شما نخواهد داد.

به طرح و اشکال روی لباستان توجه کنید

همیشه قرار نیست لباس ساده و یکدست بپوشید و طرح لباستان بخشی از زیبایی آن است، اما اینکه طرح انتخابی متناسب با استایل شما باشد مسئله مهمی است. چنانچه جزو افراد سایز بزرگ هستید قطعاً انتخاب یک لباس با گل‌های درشت ایده خوبی نخواهد بود.

سایز شلوارتان را درست انتخاب کنید

شلخته بودن هیچ زیبایی به شما نمی‌بخشد، پس علاوه بر دقت در انتخاب سایز لباس اصلی و لباس زیرتان، لازم است به سایز و قد متناسب شلوارتان نیز توجه داشته باشید. شلوار شما نباید آنقدر بلند باشد که روی پایتان بیفتد و نه آنقدر کوتاه باشد که با نمایان شدن مچ پایتان احساس راحتی نداشته باشید.

در انتخاب عینک و اکسسوری دقت کنید

یکی از اکسسوری‌هایی که تقریباً همه ما از آن استفاده می‌کنیم عینک است که گاهی با وجود اینکه از بهترین برند با قیمت بالایی آن را تهیه کرده‌ایم، احساس می‌کنیم زیبایی لازم را به ما نمی‌بخشد؛ دلیل این مسئله ناهماهنگی فرم عینک با فرم صورت شماست. در انتخاب هر اکسسوری از گوشواره و دیگر جواهرات گرفته تا کیف و کفشتان بهتر است تناسب میان اکسسوری با فرم صورت یا استایل بدنی‌تان را در نظر بگیرید.

منبع
نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا