عمومی

10 مدل شومیز حریر زنانه برای تابستانی خنک

شومیز یکی از لباس‌های بسیار محبوب و پرطرفدار در بین خانم‌ها است. اکثر خانم‌ها به دنبال شومیز شیک و مناسب برای مجالس و مهمانی‌های خود هستند. از شومیز می توان در هر مجلسی استفاده کرد.

خانم‌هایی که اندام درشتی دارند بهتر است از شومیز‌های تیره‌ و بدون طرح استفاده کنند و برعکس‌ خانم‌هایی که اندام ظریف و لاغری دارند بهتر است از شومیز‌های رنگ روشن و طرح دار استفاده کنند. این سبک استایل باعث می‌شود زیباتر و جذاب‌تر به نظر برسید.

شومیزها یکی از انواع لباس هایی هستند که در طرح‌ها و جنس‌های مختلف طراحی و عرضه می شوند. شومیز ها شامل جنس‌هایی مانند ریون، گیپور و حریر می‌باشد. این سبک لباس با دامن و شلوار و سرهمی به راحتی ست می‌شود. پوشیدن شومیز برای سن و سال خاصی نمی‌باشد. شما در هر سنی که باشید، می‌توانید از شومیز استفاده کنید. بسیاری از خانم‌ها شومیز را زیر مانتو خود نیز استفاده می‌کنند. انتخاب آن سلیقه‌ای می باشد.

خانم‌ها بر اساس مدل اندام خود، رنگ پوست و جنس و … می‌توانند شومیز مورد نظر خود را انتخاب نمایند. شومیزها در طرح‌ها و رنگ‌ها و مدل های مختلف مانند یقه حلزونی، آستین پفی، کوتاه، بلند، ساده، طرح دار و … در بازار موجود می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا انواع شومیز را برایتان معرفی کنیم و به شما کمک کنیم که بهترین و مناسب‌ترین شومیز را انتخاب نمایید.

10 مدل شومیز حریر زنانه و دخترانه

همانطور که اشاره شد شومیزها انواع و اقسام مختلفی دارند در ادامه 10 مدل از بهترین شومیز حریر زنانه را برایتان معرفی خواهیم کرد.

1- شومیز زنانه مدل پشت باز

این سبک شومیز در بین دختران و خانم‌های جوان پرطرفدار است و بیشتر سبک مجلسی دارد. این مدل شومیز را می توانید با با دامن یا شلوار جین ست کنید.

2 شومیز مدل جلو بسته

این نوع شومیز‌ها نیز جذابیت خاصی دارند، بسیار شیک هستند و استایل خاص و جذابی برای شما ایجاد می‌کنند. این سبک شومیزها در کالکشن‌های بهاره تمامی برندهای درجه یک دنیا وجود دارد.

3- شومیز زنانه مدل یقه هفت

شومیز مدل یقه هفت هم به صورت دکمه دار و هم ساده موجود است. تن خور شیک و زیبایی دارد.

4- شومیز زنانه مدل یقه ملوانی

این مدل شومیز‌ها بسیار پر طرفدار هستند و استایل شیک و خاصی برای شما ایجاد می کنند.

5شومیز زنانه خامه دوزی شده

بعضی از شومیز‌ها خامه دوزی شده هستند. برای این کار معمولا از پارچه‌های خامه دوزی شده استفاده می‌کنند.

6- شومیز زنانه جنس حریر

این سبک شومیز‌ها مناسب مهمانی‌ها و دورهمی‌ها هستند. بیشتر به رنگ‌های کم‌ رنگ و لایت موجودند و بیشتر برای مجالس استفاده می‌شوند. معمولا این مدل شومیزها را با شلوار رنگ تیره و یا دامن ست می کنند.

7- شومیز زنانه مدل گشاد با آستین باز

این نوع شومیزها بسیار راحت و زیبا هستند و به تن می‌نشینند. معمولا آستین‌های این مدل شومیز باز هستند و یا با پارچه‌هایی از جنس خود لباس به شکل پاپیون به آستین وصل می‌شوند. این سبک شومیز نیز بسیار محبوب و پرطرفدار است و با شلوار های فاق بلند نیز ست می‌شود.

8شومیز آستین کوتاه چین دار

یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار در بین خانم‌ها شومیز آستین کوتاه چین دار است. این شومیز را می‌توان برای زیرسرهمی‌های جین نیز استفاده کرد. این مدل شومیزها مناسب فصل تابستان هستند.

9شومیز زنانه حریر

این مدل شومیزها برای مهمانی‌های رسمی‌تر مناسب هستند. این مدل شومیزها در طرح های ساده و طرح دار و مدل های متنوع در بازار عرضه می شوند.

10شومیز زنانه با گل برجسته روی یقه

در برخی از شومیز‌های جنس حریر، گل برجسته ای روی یقه‌ی آن‌ها کار شده است. این طراحی جذابیت خاصی دارد و استایل شما را جذاب‌تر جلوه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا