عمومی

متقاضیان تارا کماکان بلاتکلیف مانده اند و خواستار ورود سازمان بازرسی کل کشور شدند

🔴 متقاضیان تارا کماکان بلاتکلیف مانده اند و خواستار ورود سازمان بازرسی کل کشور شدند

▪️ایران‌خودرو با ارسال پیامک های واریز وجه؛ متقاضیان را به تبدیل اجباری به تیپ و نسخه ای دیگر از تارا با افزایش قیمت 100 درصدی نسبت به ابتدای سال مهار تورم وادار میکند و مشتریان در مقابل نهاد ریاست جمهوری؛ شورای رقابت و وزارت صمت دست به تجمع و اعتراض زدند. اما با وجود گذشت یک ماه ایران‌خودرو اطلاعیه ای رسمی مبنی بر تحویل خودروی ثبت نامی صادر نکرده و متقاضیان را کماکان بلاتکلیف گذاشته است.

▪️با توجه به شرایط مندرج سامانه یکپارچه در زمان مرحله اول با حضور ایران‌خودرو؛ شرطی تحت عنوان تغییر مدل و تیپ خودرو وجود نداشته و در زمان برگزاری  مرحله دوم این شرایط به سامانه اضافه شده است و این اقدام ایران‌خودرو به تبدیل اجباری 8 محصول جدید ؛ خلاف قانون است.

▪️به نقل از مدیر سامانه یکپارچه مهدی تقدسی؛ خودروسازان حق تغییر مدل و تیپ خودرو را ندارند و مشتریان باید شکایت خود را به سازمان حمایت از مصرف کنندگان ببرند. اما با وجود چندین هفته از طرح شکایت در سازمان مربوطه متقاضیان جواب درستی دریافت نکردند و سازمان حمایت اعلام کرد این موضوع از حیطه وظایف ما خارج است !

▪️درنهایت این دسته از مشتریان دست به دامن ستاد کل امر به معروف شدند تا سازمان بازرسی کشور و نهاد های ذی ربط به این موضوع ورود کنند.
@Khodro_akhbar
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا