عمومی

این ردمی K70 پرو شیائومی است





این ردمی K70 پرو شیائومی است

🔴 ردمی قرار است در تاریخ ۲۹ نوامبر (۸ آذر) از خانواده‌ی ردمی K70 در چین رونمایی کند. در روز‌های اخیر ویدیویی از ردمی K70E به نمایش گذاشته شد، اما طراحی بخش پشتی آن هنوز مشخص نشده است. امروز شیائومی رندر‌های رسمی گوشی ردمی K70 پرو را منتشر کرد تا سؤالی برای کاربران در بخش طراحی گوشی مدنظر باقی نگذارد.

🔴 طبق تصاویر منتشر شده از طرف ردمی در ویبو، گوشی شیائومی ردمی K70 پرو به احتمال زیاد در رنگ‌های سیاه، سفید، آبی، بنفش یا صورتی به بازار عرضه خواهد شد. گوشی مورد بحث عرضی به اندازه‌ی ۷۴٫۹ میلی‌متر دارد که این امر آن را به یکی از خوش دست ترین گوشی ها تبدیل می‌کند.

🔴 از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به فریم فلزی که در بالای خود پذیرای فرستنده‌ی مادون قرمز و میکروفون دوم گوشی است، اشاره کرد. به‌نظر می‌رسد لبه‌ی سمت راست فریم، جایگاه دکمه‌های فیزیکی دستگاه و لبه‌ی سمت چپ آن خالی از هرگونه دکمه‌ی فیزیکی باشد.

🔴 ردمی از بخش پایینی فریم هیچ تصویری منتشر نکرده است،اما احتمال می‌رود که این بخش جایگاه اسپیکر اصلی دستگاه باشد.

🔴 ردمی K70 پرو دارای صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی OLED است که از وضوح 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. بخش پشتی دستگاه پذیرای ماژولی مستطیل شکل است که سه دوربین و فلاش LED را در خود جای داده است.

🔴 ردمی K70 پرو قدرت خود را از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تأمین می‌کند. به نظر می‌رسد که گوشی یادشده نسخه‌ای با ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5x به همراه یک ترابایت حافظه ذخیره سازی از نوع UFS 4.0 خواهد داشت.

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا