عمومی

تبلت‌های گلکسی تب A9 و گلکسی تب A9 پلاس با نمایشگر بزرگ رونمایی شدند



تبلت‌های گلکسی تب A9 و گلکسی تب A9 پلاس با نمایشگر بزرگ رونمایی شدند

🔴 پس از انتشار شایعه‌های فراوان و فهرست‌شدن گلکسی تب A9 و گلکسی تب A9 پلاس در فروشگاه آنلاین سامسونگ، این شرکت سرانجام در بیانیه‌ای مطبوعاتی دو تبلت اقتصادی هیجان‌انگیزش را رونمایی کرد.

🔴 سامسونگ در بیانیه‌ای که برای زومیت ارسال کرده است، می‌گوید گلکسی تب ای ۹ و گلکسی تب ای ۹ پلاس مولتی‌تسکینگ بی‌دردسر دارند و به‌سادگی به اکوسیستم یکپارچه‌ی این شرکت متصل می‌شوند. سامسونگ تبلت‌های سری گلکسی تب A9 را در دو اندازه‌ی مختلف روانه‌ی بازار می‌کند.

🔴 گلکسی تب A9 سامسونگ به نمایشگر ۸٫۷ اینچ LCD با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز مجهز است، اما مدل پلاس از نمایشگر ۱۱ اینچ ۹۰ هرتز بهره می‌گیرد (این نمایشگر نیز از نوع LCD است). این دو تبلت، بزرگ‌ترین نمایشگر را در بین سری گلکسی تب A دارند و به‌لطف ویژگی Multi-Active Window می‌توانند سه پنجره را همزمان نمایش دهند.

🔴 دو تبلت گلکسی تب A9 و گلکسی تب A9 پلاس به‌ترتیب از شبکه‌ی LTE و 5G پشتیبانی می‌کنند و ۳۳۲ گرم و ۴۸۰ گرم وزن دارند.

🔴 سامسونگ در گلکسی تب A9 و گلکسی تب A9 پلاس از دوربین اصلی هشت مگاپیکسلی استفاده کرده است؛ مدل معمولی دوربین سلفی دو مگاپیکسلی دارد و مدل پلاس از دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی بهره می‌گیرد.

🔴 بر اساس گفته‌ی سامسونگ، هر دو تبلت به پردازنده هشت هسته‌ای مجهزند. مدل دقیق پردازنده مشخص نیست اما احتمالا خانواده‌ی گلکسی تب A9 از تراشه‌ی Helio G99 مدیاتک استفاده می‌کند.

🔴 گلکسی تب A9 و گلکسی تب A9 پلاس سامسونگ در کانفیگ پایه چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارند و در کانفیگ قوی‌تر به هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهزند. هر دوی این تبلت‌ها از کارت حافظه میکرو SD تا ظرفیت یک ترابایت پشتیبانی می‌کنند.

🔴 سامسونگ، گلکسی تب A9 را به باتری ۵٬۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی و گلکسی تب A9 پلاس را به باتری ۷٬۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز کرده است. فعلاً نمی‌دانیم که این تبلت‌ها با یک بار شارژ کامل، در استفاده‌ی روزمره چقدر دوام می‌آورند.

✔️📣 برای مشاهده‌ی قیمت تبلت‌های سامسونگ همچنین قیمت تبلت از برندهای دیگر مانند قیمت تبلت‌های اپل می‌توانید وارد بخش محصولات زومیت شوید.

🚀🔴@theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا