عمومی

مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی لنوو با نرخ نوسازی ۲۸۰ هرتز معرفی شد




مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی لنوو با نرخ نوسازی ۲۸۰ هرتز معرفی شد

🔴 لنوو Legion R27fc-30 از پنل۲۷ اینچی VA با طراحی سه‌لبه‌‌ی NearEdgeless بهره می‌برد. این محصول از نور پس‌زمینه‌ی WLED استفاده می‌کند و وضوح آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. از دیگر ویژگی‌های مانیتور گیمینگ لنوو می‌توان به نسبت‌تصویر ۱۶:۹، نسبت کنتراست ۳۰۰۰:۱ و زاویه‌ی دید افقی و عمودی ۱۷۸ درجه اشاره کرد.

🔴 مانیتور لنوو Legion R27fc-30 از نرخ‌تأخیر پاسخ‌گویی ۰٫۵ میلی‌ثانیه بهره می‌برد و از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند که حداکثر به ۲۸۰ هرتز نیز می‌رسد. البته باید هنگام اورکلاک نرخ نوسازی، احتیاط کرد؛ زیرا امکان دارد عملکرد نمایشگر را به‌طور نامنظم تحت‌تأثیر قرار دهد.

🔴 طبق اطلاعات سایت رسمی لنوو، مانیتور گیمینگ Legion R27fc-30 تا ۹۹ درصد گستره‌ی رنگی sRGB و ۹۰ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و نسبت ناحیه‌ی رنگی sRGB آن ۱۲۵ درصد است. این نمایشگر می‌تواند ۱۶٫۷ میلیون رنگ را با عمق ۸ بیت نمایش دهد و همچنین از پوشش ضدانعکاس بهره می‌برد.

🔴 از دیگر ویژگی‌های مانیتور Legion R27fc-30 لنوو می‌توان به دو اسپیکر یکپارچه با توان ۳ وات اشاره کرد. این محصول با فناوری HDR10 نیز سازگاری دارد از کنسول‌ بازی، حالت کاهش نور آبی و Lenovo Artery (مرکز کنترل نمایشگر لنوو) پشتیبانی می‌کند. این مانیتور همچنین گواهی VESA Adaptive Sync دارد و با فناوری انویدیا G-Sync و AMD FreeSync سازگار است.

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا