عمومی

این مینی کامپیوتر با ابعادی درحد آیفون ۱۵، نسخه کامل ویندوز ۱۱ را اجرا می‌کند




💻 این مینی کامپیوتر با ابعادی درحد آیفون ۱۵، نسخه کامل ویندوز ۱۱ را اجرا می‌کند

🔴 کامپیوتر Zepan RY-P1 بیشتر شبیه گوشی هوشمند یا هارد اکسترنال به‌نظر می‌رسد؛ اما درواقع کامپیوتری کوچک است که سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ را اجرا می‌کند. این پروژه‌ فعالیت خود را ازطریق کمپین تأمین‌ سرمایه‌ی جمعی آغاز کرده است و با رسیدن به هدف مالی خود به‌عنوان محصولی واقعی به‌دست مشتریان می‌رسد.

🔴این کامپیوتر فقط ۱۴۰ گرم وزن دارد و ابعاد دقیق آن ۱۲۲ در ۶۳ در ۱۰ میلی‌متر است. بدین‌ترتیب حتی از آیفون ۱۵ اپل فضای کمتری اشغال می‌کند. در مقام مقایسه، آیفون ۶٫۱ اینچی جدید اپل ابعادی معادل ۱۴۸ در ۷۲ در ۷٫۸ میلی‌متر دارد.

🔴 سازندگان Zepan RY-P1 تا لحظه‌ی نگارش این مقاله ۴۴,۴۶۰ دلار سرمایه‌ی اولیه به‌دست آورده که ۳,۲۰۰ درصد بیشتر از هدف اولیه‌ی پروژه‌ی آن‌ها است. این یعنی کامپیوتر کوچک تا دستامبر ۲۰۲۳ روانه‌ی بازار خواهد شد.

🔴 مینی کامپیوتر Zepan RY-P1 قدرت پردازشی خیره‌کننده‌ای ندارد؛ اما باتوجه‌به ابعاد بسیار کوچکش نمی‌توان از آن ایراد خاصی گرفت. این محصول از پردازنده اینتل J4125، پردازنده گرافیکی اینتل UHD 600، رم ۶ گیگابایت DDR4 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD بهره می‌برد. کامپیوتر کوچک از بلوتوث ۵٫۱ و وای‌فای ۶ نیز پشتیبانی و امکان خروجی تصویر روی مانتیور اکسترنال را با وضوح 4K و نرخ ۶۰ هرتز فراهم می‌کند.

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا