عمومی

® ردمی بادز ۵ با حذف نویز قدرتمند و شارژدهی طولانی، کمتر از ۳۰ دلار قیمت دارد



🟥®️ ردمی بادز ۵ با حذف نویز قدرتمند و شارژدهی طولانی، کمتر از ۳۰ دلار قیمت دارد

🔴 شیائومی روی قیمت پایین ردمی بادز ۵ مانور داده است تا این محصول را برای کسانی که به‌دنبال خرید هدفون بی‌سیم جدید هستند به سمت خود بکشاند. برخی از قابلیت‌های ردمی بادز ۵ صرفاً در هدفون‌های پرچم‌دار دیده می‌شود.

🔴 هدفون ردمی بادز ۵ ازطریق سیستم حذف نویز (نویز کنسلینگ) می‌تواند صداهای ۴۶ دسی‌بلی را حذف کند. نرم‌افزار هدفون به شما امکان می‌دهد که حذف نویز و حالت شفافیت را روی سه حالت مختلف تنظیم کنید. حالت شفافیت عملکردی مثل سمعک دارد و به شما برای شنیدن بهتر صدای محیط کمک می‌کند.

🔴 شیائومی می‌گوید سیستم حذف نویز برای تماس‌های صوتی نیز کاربرد دارد و به‌لطف هوش مصنوعی، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. کیفیت صدا در ردمی بادز ۵ به‌لطف درایور ۱۲٫۴ میلی‌متری بهبود یافته است.

🔴 ردمی بادز ۵ از دیافراگمی با پوشش تیتانیوم استفاده می‌کند و با یک‌بار شارژ تا ۴۰ ساعت دوام می‌آورد (با احتساب کیس). با تنها پنج دقیقه شارژ می‌توانید دو ساعت موسیقی گوش دهید.

🔴 ردمی بادز ۵ فعلاً در انحصار بازار چین است. شیائومی می‌گوید این هندزفری با قیمت ۱۹۹ یوان (۲۷ دلار) روانه‌ی بازار خواهد شد. مدلی که در همکاری با AAPE ساخته شده است، ۲۹۹ یوان (۴۰ دلار) قیمت دارد.

🔍✔️ دقیق‌ترین مشخصات فنی و قیمت هدفون و هندزفری شیائومی رو می‌تونید در صفحه محصولات زومیت ببینید و با بقیه مدل‌های هدفون از هر برندی که دوست دارید مقایسه‌اش کنید.

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا