عمومی

فرازمینی‌ها در کنگره مکزیک؟



👽 🔴 فرازمینی‌ها در کنگره مکزیک؟

🔴 یوفوشناس مکزیکی ادعا می‌کند که این اجساد متعلق به بیگانگان است.

🔴 در ماه ژوئیه، سه افشاگر یوفو در کنگره ایالات متحده شهادت دادند که دولت این کشور شواهد مربوط به بیگانگان را پنهان کرده است.

🔴 اکنون کنگره مکزیک با برگزاری رویدادی مشابه، پا را فراتر گذاشته و دو جسد را که ادعا می‌شود به گونه بیگانه‌ای غیرانسانی تعلق دارد، درمعرض دید عموم قرار داده است.

🔴 این بقایای مومیایی‌شده که در جعبه‌های شیشه‌ای نمایش داده شدند، ظاهرا از شهر کوسکو در پرو بازیابی شده‌اند.

🔴 مجری رویداد کنگره مکزیک، جیمی مائوسان، روزنامه‌نگار و یوفوشناس مکزیکی بود که از سال‌ها پیش درباره پدیده‌های فرازمینی مطالعه می‌کند. او ادعا می‌کند که دانشمندان دانشگاه مستقل ملی مکزیک به‌تازگی نمونه‌ها را بررسی و از تاریخ‌گذاری رادیوکربن برای تجزیه‌وتحلیل شواهد DNA استفاده کرده‌اند.

🔴به‌گفته‌ی مائوسان، موجودات به‌نمایش درآمده، از میان لاشه بشقاب‌پرنده‌های ساقط‌شده پیدا نشدند، بلکه در معادن خاک دیاتومه یافت و بعدا فسیل شدند.

🔴 مائوسان می‌گوید بیش از ۳۰ درصد از DNA نمونه‌ها ناشناخته است و پرتو ایکس نشان داده که یکی از اجساد حاوی تخمک و هردو دارای ایمپلنت‌های متشکل از فلزات فوق کمیاب ازجمله اسمیم هستند. تصاویر پرتو ایکس ظاهرا درطول جلسه روی صفحات نمایش نشان داده شد؛ اما صحت آن‌ها مشخص نیست.

🔴 بااین‌حال، ادعاهای مائوسان درمورد اجساد مومیایی‌شده بیگانگان قبلا رد شده است. در سال ۲۰۱۷، او ادعا کرد که یک جسد مومیایی‌شده منشا بیگانه دارد؛ اما بعدا معلوم شد که جسد درواقع متعلق به کودک انسان است.

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا