عمومی

به رونالدو بگویید به جای سیم‌کارت بدون فیلتر دنبال VPN باشد


⚽️ به رونالدو بگویید به جای سیم‌کارت بدون فیلتر دنبال VPN باشد

🔹 رونالدو، نیمار، بنزما و دیگر ستاره‌های لیگ عربستان برای بازی با تیم‌های کشورمان قرار است به ایران بیایند. به جز سکوهای تخریب‌شده آزادی و نبود VAR (که البته به لطف AFC قرار است موقتا فراهم شود) یک مشکل بزرگ دیگر هم برای پذیرایی از این مهمان‌های خارجی داریم: اینترنت!

🔹 باید به رونالدو و دوستانش توصیه کنیم پایشان که به فرودگاه رسید بعد از تحویل گرفتن چمدان‌ها اولین کاری که باید بکنند این است که دنبال یک VPN خوب بگردند، اگر نه مجبورند قید اینستاگرام، فیسبوک، واتس‌اپ و سایر پلتفرم‌های بزرگ دنیا را بزنند.

🔹 این را هم حتما باید یادآوری کنیم که نمی‌توانند سراغ گوگل‌پلی بروند تا VPN دانلود کنند چون خود گوگل‌پلی هم در ایران فیلتر است!

🔹 حتی اگر این ستاره‌ها و دوستانشان آیفون داشته باشند و بدون نیاز به VPN وارد اپ‌استور شوند هم فایده‌ای ندارد؛ چون اکثر VPNهای رایگان روی اپ‌استور هم در ایران کار نمی‌کنند!

🔹 البته امروز خبر رسید قرار است به بازیکنان این تیم‌های خارجی سیم‌کارت بدون فیلتر بدهند. اما پیگیری‌های ما در زومیت به این نتیجه رسید که مشخص نیست منبع این خبر کجاست و اصلا کسی درخواستی برای ارائه این سیم‌کارت‌ها به وزارت ارتباطات نداده است.

🔹 البته وزارت ارتباطات مثل همیشه اشاره کرد که مسئول تصمیم‌گیری درباره این موضوع نیست و شورای عالی فضای مجازی باید تصمیم بگیرد. روابط عمومی این شورا هم به زومیت گفت که مسئولیت این موضوع با وزارتخانه است.

🔹 وزارت ارتباطات این را هم گفت که قبلا به جز وزارت گردشگری، وزارت امور خارجه هم پیگیر چنین سیم‌کارتی برای دیپلمات‌های خارجی بوده اما این درخواست‌ها هنوز به جایی نرسیده است.

در زومیت بخوانید: به رونالدو بگویید به جای سیم‌کارت بدون فیلتر دنبال VPN باشد
🚀 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا