عمومی

پوشش زنده زومیت از رویداد معرفی آیفون ۱۵ سه‌شنبه ساعت ۲۰ [به‌همراه جایزه]


📣🎁 پوشش زنده زومیت از رویداد معرفی آیفون ۱۵ سه‌شنبه ساعت ۲۰ [به‌همراه جایزه]

📱 🔴 پوشش زنده‌ی زومیت از رویداد معرفی آیفون ۱۵ را دنبال کنید و جوایزه ارزنده‌ای همچون آیفون ۱۳ بگیرید.

🔴 سه‌شنبه‌ی این هفته، بالاخره لحظه‌ی موعود فرا می‌رسد و اپل به یک سال گمانه‌زنی درباره‌ی نسل بعدی گوشی‌های هوشمندش پاسخ می‌دهد. کوپرتینونشین‌ها ۲۱ شهریور، ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت تهران در رویداد Wonderlust از خانواده‌ی آیفون ۱۵ پرده برمی‌دارد.

🔴 ما به‌رسم همیشگی‌مان رویداد اپل را به‌صورت زنده پوشش می‌دهیم و به‌صورت لحظه‌ای، اتفاقات و تازه‌های این رویداد را داخل زومیت و شبکه‌های اجتماعی به اطلاع شما می‌رسانیم. پس در روزهای پیش‌رو و به‌ویژه روز سه‌شنبه، زومیت را جدی‌تر از همیشه دنبال کنید.

🔴 زومیت رویداد Wonderlust را با حمایت میزبان‌فا، باکیفیت‌ترین هاستینگ کشور و تنها دارنده‌ی مالکیت کامل تمام تجهیزات میزبانی در ایران پوشش می‌دهیم. میزبان‌فا، سرویس آسمان آبی را نیز ارائه می‌دهد که راهکار جامعی برای ایجاد تحولی عظیم در سرعت، سئو و پیشرفت سایت شماست.

🔴 زومیت با همکاری میزبان‌فا برای کاربران عزیزی که پوشش زنده‌ی زومیت را دنبال می‌کنند، جوایز ارزنده‌ای را در نظر گرفته است:

💥🔴 یک دستگاه آیفون ۱۳: برای کاربرانی که پست قرعه‌کشی در اینستاگرام را لایک کنند، صفحه‌ی اینستاگرام زومیت و میزبان‌فا را فالو کنند و زیر پست قرعه‌کشی، حداقل ۳ نفر از دوستانشان را منشن کنند.

💥🔴 یک دستگاه اپل واچ SE 2022 سایز ۴۴ میلی‌متر: برای کاربرانی که زیر پست پیش‌رو کامنت می‌گذارند.

💥🔴 یک دستگاه ایرپادز نسل ۳: برای کاربرانی که زیر پست پیش‌رو کامنت می‌گذارند.

💥🔴 شما می‌توانید تا پایان رویداد آیفون ۱۵، در قرعه‌کشی شرکت کنید؛ پس فراموش نکنید که روز سه‌شنبه ساعت ۲۰، ما را در پوشش زنده‌ی رویداد Wonderlust همراهی کنید.

🌐 صفحه اینستاگرام زومیت
🔴 صفحه مربوط به جایزه کامنت در سایت زومیت

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا