عمومی

بیگانگان مکزیکی قطعاً زمینی هستند


👽 بیگانگان مکزیکی قطعاً زمینی هستند

🔴 روز چهارشنبه، رونمایی از اجساد مومیایی‌شده «بیگانه» در کنگره مکزیک به خبرسازترین اتفاق در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد.

🔴 بیگانگان ادعایی با سرهای منقبض‌شده، جثه ریز و سه انگشت در هر دست، آن‌قدر جعلی به‌نظر می‌آمدند که بلافاصله در اینترنت به میم تبدیل شدند. اولین سوالی که با دیدن اجساد ظاهرا بیگانه به ذهنم آمد، این بود که چرا آن‌ها دقیقا شبیه شخصیت ئی‌تی در فیلم معروف استیون اسپیلبرگ هستند؟

🔴 پژوهشگران ادعای نمایش اجساد فرازمینی را قویاً محکوم کرده‌اند و می‌گویند این بقایا به هیچ‌وجه به موجودات بیگانه تعلق ندارند. این روزها که یوفوها به موضوعی داغ در رسانه‌ها تبدیل شده‌اند، دور از انتظار نیست که طرفداران تئوری توطئه نیز فرصت را غنیمت بشمارند و ادعاهای باورنکردنی خود را راحت‌تر ترویج کنند.

🔴 هایمه مائوسان، یوفوشناس مکزیکی و مجری نمایش بیگانگان در کنگره مکزیک ادعا می‌کند که اجساد مومیایی‌شده براساس تاریخ‌گذاری رادیوکربن، قدمتی درحدود هزار سال دارند. درحالی‌که به‌وضوح اگر اجساد متعلق به موجودات فضایی باشد، آن‌گاه تاریخ‌گذاری کربن ۱۴ بی‌فایده خواهد بود.

🔴 تاریخ‌گذاری رادیوکربن براساس اتم‌های کربن ۱۴ است که هنگام برخورد تابش خورشید به جو فوقانی زمین ایجاد می‌شوند. برای تعیین قدمت موجودات فرازمینی با این تکنیک، باید بدانیم که میزان تولید کربن ۱۴ در سیاره خاستگاه آن‌ها چقدر بوده است، نه سیاره خودمان.

🔴 سوال بعدی این است که چگونه اجساد با وجود کشف در پرو، از مکزیک سردرآورده‌اند؟ ظاهرا یک قاچاقچی محلی و شکارچی گنج در پرو به نام ماریو پروانو، قطعاتی از اجساد قربانیان مراسم مذهبی نازکا را به هایمه مائوسان فروخته است. همچنین آن اجسادی که در کنگره مکزیک دیدیم، درواقع ترکیبی از استخوان‌های انسان و حیوان هستند که در کنار یکدیگر چیده شده‌اند.

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا