عمومی

نماینده مجلس: مجلس باید مقابل ممنوعیت واردات آیفون بایستد


📱نماینده مجلس: مجلس باید مقابل ممنوعیت واردات آیفون بایستد

🔴 جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس: عزیزانی که مخالف واردات هستند نگاهشان بر این است که واردات ارزبری دارد و ارز را از کشور خارج می‌کند. نگاه ما این است که سامسونگ هم همین است و ارزبری دارد و اتفاقا به سامسونگ ارز دولتی هم می‌دهند ولی به آیفون ارز دولتی تخصیص نمی‌دهند.

🔴 این نماینده مجلس تصمیم ممنوعیت واردات آیفون را تصمیمی از سوی دولت خوانده و گفت: مجلس باید به بحث ممنوعیت واردات گوشی آیفون ورود کند. این ورود می‌تواند در قالب طرح لغو ممنوعیت واردات گوشی باشد که دیگر در این مجلس وقت تدوین و تصویب چنین طرحی نیست پس روی طرح سوال متمرکز می‌شویم که دلایل وزیر صمت مطرح شود.

🔴 رشیدی کوچی: وقتی می‌گویند گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار ممنوعیت واردات دارد من در مورد این گوشی‌ها احساس خطر می‌کنم. یعنی همان اتفاقی که در مورد خودرو افتاد که به مرور زمان نبود ارز را بهانه کردند و گفتند ما ارز نداریم و آن چیزی که در داخل داریم را نمی‌خواهیم وارد کنیم‌ و‌ بعد واردات خودرو را حذف کردند و خودرو را به این مرحله رساندند.

🔴 این موضوع راجع به گوشی هم در حال اتفاق افتادن است. در حال حاضر نیز شرکتی داخلی آمده است و گوشی تولید می‌کند. احتمالا با این روندی که پیش می رویم باید یکی دوسال آینده هم برای خرید گوشی در صف بایستیم و آن هم خرید گوشی ایرانی که بی‌کیفیت است.

در زومیت بخوانید: نماینده مجلس: مجلس باید مقابل ممنوعیت واردات آیفون بایستد

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا