عمومی

اپل: اینستاگرام یکی از عوامل گرمای آیفون ۱۵ پرو است؛ مشکل به‌زودی رفع می‌شود!


🍏 اپل: اینستاگرام یکی از عوامل گرمای آیفون ۱۵ پرو است؛ مشکل به‌زودی رفع می‌شود!

🔴 اپل در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید که به‌زودی به‌روزرسانی جدیدی برای سیستم‌عامل iOS 17 منتشر می‌کند تا باگی را که احتمالا عامل گرمای بیش‌ازحد آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس است، برطرف کند. این نخستین باری است که اپل به انتقادهای گسترده‌ی متمرکزبر دمای آیفون واکنش نشان می‌دهد.

🔴 اپل می‌گوید به‌روزرسانی‌های جدید اپلیکیشن‌های متفرقه، فشار زیادی به آیفون‌های جدید وارد کرده و باعث گرم‌شدن بیش‌از‌حد دستگاه شده است. اپل صراحتا به برخی از سرویس‌ها شامل اینستاگرام، اوبر و بازی Asphalt 9: Legends اشاره کرده است.

🔴 اپل در حال همکاری با توسعه‌دهندگان اپلیکیشن است تا مسئله‌ی گرما رفع شود. به گفته‌ی منابع آگاه، نسخه‌ی جدید اینستاگرام که چهارشنبه‌ی گذشته منتشر شد حاوی فایل جدیدی است تا این شبکه‌ی اجتماعی باعث داغی آیفون نشود.

🔴 اپل در بیانیه‌اش می‌گوید که ممکن است آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس در چند روز اول آغازبه‌کار یا چند روز پس از بازنشانی تنظیمات، گرم‌تر از حالت عادی باشند؛ چون فعالیت‌های پس‌زمینه افزایش پیدا می‌کند. این رفتار موقتی سال‌ها است که در آیفون دیده می‌شود.

🔴 اپل قصد دارد به‌زودی به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی منتشر کند. اطلاعیه‌ی اپل نشان می‌دهد که مشکل گرمای آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس ناشی از نقص سخت‌افزاری نیست و به باگ نرم‌افزاری ارتباط دارد.

🔴 بر اساس گفته‌ی برخی از رسانه‌ها، اپل نمی‌خواهد قدرت پردازشی پردازنده‌ A17 Pro را برای حل مشکل گرما محدود کند. مینگ‌چی کوئو، تحلیلگر سرشناس، هفته‌ی گذشته گفته بود که بدون محدودکردن قدرت پردازنده احتمالا نمی‌توان مشکل گرما را به‌طور کامل رفع کرد. او همچنین گفته بود تیتانیوم یکی از عوامل گرمای شدید آیفون است.

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا