عمومی

سرویس مدرسه تپسی و دردسرهایش؛ سرویس هنوز به مقصد نرسیده است


سرویس مدرسه تپسی و دردسرهایش؛ سرویس هنوز به مقصد نرسیده است

🔴تپسی برای سال تحصیلی جدید ارائه سرویس اینترنتی مدارس به دانش‌آموزان را هدف قرار داد، اما این سرویس در روزهای ابتدایی سال خانواده‌ها را به دردسر انداخته است.

🔴 شرایط و ویژگی‌هایی که تپسی برای سرویس مدرسه خود اعلام کرده بود نشان می‌داد که می‌خواهد یک خدمت کم‌دردسر و راحت باشد که در مقایسه با هزینه‌های سنگین سرویس سنتی مدرسه‌ها، هزینه کمتری داشت و برای خانواده‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر بود.

🔴 این سرویس قرار بود با شروع سال تحصیلی آغاز به کار کند اما تاخیر در ارائه سرویس، عدم تعیین راننده، ناهماهنگی میان مسافر و راننده و… باعث ایجاد اختلالاتی در مسیر سرویس‌دهی شد.

🔴 هرچند تپسی چند روز قبل اعلام کرد که این مشکلات به‌زودی برطرف خواهد شد اما روایت‌های منتشرشده از کاربران درباره سرویس مدرسه تپسی در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد مشکلات هم‌چنان برقرارند.

🔴 مزیت‌های سرویس مدرسه تپسی استقبال از این طرح را قابل پیش‌بینی کرده بود. بنابراین، کمی عجیب بود که تپسی از میزان درخواست‌ها برای سرویس مدرسه غافل‌گیر شود.

🔴 شاید اجرای این پروژه و حجم تبلیغات برای آن فراتر از ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود در این پلتفرم بوده است که در نهایت منجر به آن شد که در روزهای ابتدایی موجی از نارضایتی برای کاربران ایجاد کند.

🔴 شاید بهتر بود تپسی ابتدا در یک مقیاس کوچک این پروژه را اجرا کند، راننده‌ها را آموزش دهد و یک بازه زمانی معقول برای آزمون و خطای این سرویس در نظر بگیرد؛ و در نهایت پس از رفع تمام چالش‌ها و محدودیت‌ها آن را در گستره وسیع‌تری به عموم کاربران ارائه کند.

جزئیات بیشتر درباره این موضوع را در زومیت بخوانید

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا