عمومی

اتهام بزرگ به اپل: استفاده از باتری ارزان و بی‌کیفیت در آیفون ۱۵


📱 اتهام بزرگ به اپل: استفاده از باتری ارزان و بی‌کیفیت در آیفون ۱۵

🔴 پس‌از عرضه‌ی آیفون ۱۴، تعداد زیادی از کاربران شکایت داشتند که درصد سلامت باتری گوشی آن‌ها پس‌از چند ماه استفاده به‌سرعت روبه کاهش است. طبق شایعه‌ای جدید، احتمال دارد آیفون ۱۵ نیز همین مشکل را داشته باشد و منبعی آگاه اعلام کرده جدیدترین گوشی اپل، از باتری‌های ارزان‌تری بهره می‌برند که فقط تا ۶۰۰ چرخه‌ی شارژ قابل استفاده هستند.

🔴 براساس ادعای RGcloudS، باتری‌هایی که بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ چرخه‌ی شارژ دارند در محصولاتی با عملکرد بالا مثل پاوربانک، جاروبرقی و سایر دستگاه‌هایی که تا ۱۰۰ وات برق پشتیبانی می‌کنند مورد استفاده قرار می‌گیرند. این افشاگر همچنین بیان می‌کند که نمی‌توان خانواده‌ی آیفون ۱۵ را در دسته‌ی محصولات با عملکرد بالا طبقه‌بندی کرد؛ زیرا این گوشی‌ها از ۱۰۰ وات برق پشتیبانی نمی‌کنند و استفاده از باتری با ۶۰۰ چرخه‌ی شارژ یعنی هدف اپل کاهش هزینه‌های تولید بوده تا بتواند قیمت نهایی آیفون‌های امسال خود را نسبت‌به سال گذشته افزایش ندهد.

🔴 بر اساس گفته‌های RGcloudS، برندهای چینی زیرمجموعه‌ی BBK مثل اوپو و ویوو از باتری‌هایی با ۸۰۰ چرخه‌ی شارژ در گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند و وان‌پلاس نیز از سلول‌های خودترمیم‌شونده‌ی پیشرفته با ۱۶۰۰ چرخه‌ی شارژ در محصولات جدیدش بهره گرفته است.

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا