عمومی

بنچمارک مقدماتی پردازنده Exynos 2400 طرفداران سامسونگ را ناامید می‌کند


📱 بنچمارک مقدماتی پردازنده Exynos 2400 طرفداران سامسونگ را ناامید می‌کند

🔴 یک افشاگر در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اولین بنچمارک Powerboard 4.0 واحد گرافیک در سیستم-روی-چیپ Exynos 2400 را منتشر کرده است.

🔴 بنچمارک نشان می‌دهد پردازنده‌ای که سامسونگ برای رقابت‌با Snapdragon 8 Gen 3 و Apple A17 Pro می‌سازد، حتی از Snapdragon 8 Gen 2 هم ضعیف‌تر است. توسعه‌ی Exynos 2400 هنوز به پایان نرسیده، بنابراین ممکن است سامسونگ در ماه‌های آینده بهبودهایی در این پردازنده اعمال کند.

🔴 پردازنده‌ی Exynos 2400 در گلکسی اس ۲۴ امتیاز ۱٬۶۵۶ را کسب کرده است؛ درحالی‌که Snapdragon 8 Gen 2 در گلکسی اس ۲۳ توانسته است امتیاز ۱٬۷۴۶ را کسب کند. تفاوت ۹۰ امتیازی، چندان چشمگیر نیست؛ اما مسئله‌ی مهم این است که بر اساس عملکرد اولیه، Exynos 2400 قطعا نمی‌تواند رقیب مناسبی برای Snapdragon 8 Gen 3 باشد.

🔴 فعلاً بنچمارکی از عملکرد CPU در تراشه‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ منتشر نشده، اما بعید است که واحد CPU این تراشه بتواند هم‌سطح Snapdragon 8 Gen 3 ظاهر شود. اگر شرایط تغییر نکند، انتقادها به پردازنده‌ی اگزینوس شدیدتر خواهد شد.

🔴 سامسونگ سال گذشته در خانواده‌ی گلکسی S23 موقتاً با اگزینوس خداحافظی کرد و واکنش‌ها به این اقدام عموماً مثبت بود. باوجوداین، سامسونگ به استفاده از پردازنده‌ی اختصاصی علاقه‌ی بسیار زیادی دارد و می‌خواهد اگزینوس را خیلی زود به میدان رقابت برگرداند.

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا