عمومی

خودرو جدید لوسید با ۱۲ دقیقه شارژ، فاصله تهران تا سمنان را طی می‌کند!


🔋 خودرو جدید لوسید با ۱۲ دقیقه شارژ، فاصله تهران تا سمنان را طی می‌کند!

🔴 لوسید موتورز، برند شناخته‌شده‌ی صنعت خودروهای برقی، مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل از محصولات خانواده‌ی Lucid Air را در بیانیه‌ای مطبوعاتی رونمایی کرد.

🔴 مدل دیفرانسیل‌عقب (RWD) خودروی Lucid Air Pure هم‌اکنون برای مشتریان در دسترس قرار دارد. قیمت خودرو موردبحث از ۷۷٬۴۰۰ دلار شروع می‌شود. لوسید می‌گوید این مدل که ۵٬۰۰۰ دلار ارزان‌تر از مدل دو موتوره‌ی تمام‌چرخ‌متحرک (AWD) است، خانواده‌ی Air را کامل می‌کند.

🔴 لوسید که رقیب قدرتمندی به نام تسلا دارد، تنوع قابل‌توجهی از خودروهای برقی را روانه‌ی بازار می‌کند. خودروی جدید این شرکت به رینگ ۱۹ اینچ مجهز است و با یک بار شارژ کامل تا ۴۱۰ مایل (۶۶۰ کیلومتر) مسافت طی می‌کند. در برخی از سناریوها، مسافت طی‌شده به ۴۱۹ مایل (۶۷۵ کیلومتر) هم می‌رسد.

🔴 لوسید می‌گوید Air Pure RWD دارای بیشترین دامنه‌ی حرکتی در بین خودروهای برقی است (البته با صرف‌نظر از سایر خودروهای این برند). بهترین مدل از محصولات خانواده‌ی Air، مدل Lucid Air Grand Touring محسوب می‌شود که ۵۱۶ مایل (۸۳۰ کیلومتر) مسافت طی می‌کند.

🔴 برای شارژکردن باتری خودروی جدید لوسید، لازم نیست زمان زیادی منتظر بمانید. لوسید می‌گوید با کمتر از ۱۲ دقیقه شارژ سریع، می‌توان مسافت ۱۵۰ مایلی (۲۴۱ کیلومتری) با خودروی Air Pure RWD طی کرد (فاصله‌ی تهران تا سمنان ۲۲۶ کیلومتر است).

🔴 خودروی برقی Air Pure RWD نمایشگر ۳۴ اینچ خمیده با پشتیبانی از پلتفرم Apple CarPlay دارد، از سیستم کمک‌راننده‌ی DreamDrive استفاده می‌کند و به سیستم گرم‌کن صندلی و فرمان مجهز است.

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا