عمومی

۶۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در صنعت استخراج رمزارز در معرض نابودی است


۶۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در صنعت استخراج رمزارز در معرض نابودی است

🔴 موج دوم کوچ سرمایه‌گذاران داخلی صنعت استخراج رمزارز به سمت عمان،امارات و قطر آغاز شده است. فعالان صنعت استخراج رمزارز قانون‌گذاری نادرست، تعرفه‌گذاری غلط و عدم اجرای کامل مصوبات را علت وجود چالش‌های متعدد در این حوزه می‌دانند.

🔴 بابک‌نیا، مدیرعامل گروه شرکت‌های آریانا:

🔴 قوانینی که در پنج مرحله در دولت‌های دوازدهم و سیزدهم تصویب شده و ملاحظات قانونی هم در آن دیده شده است، به درستی اجرا نمی‌شوند؛ این در حالی است که این صنعت می‌تواند به حوزه تامین ارز و همچنین به صنعت برق کشور کمک کند.

🔴 امید علوی، فعال حوزه استخراج رمزارز: « رمزارزهایی که استخراج می‌کنیم نه می‌توانیم آن را بفروشیم، نه می‌توانیم مبادله کنیم و نه صادرات انجام دهیم. بنابراین، این رمزارزها استخراج می‌شوند اما مورد مصرف پیدا نمی‌کنند.

🔴 مسیح علوی، یکی از فعالان صنعت استخراج رمزارز: کوچ دوم فعالان حوزه ماینینگ و سرمایه‌هاشان به سمت کشورهای عمان، امارات و قطر آغاز شده است. موج اول این کوچ از کشور سال ۹۷ و ۹۸ اتفاق افتاده بود که به سمت روسیه، قزاقستان و تعدادی هم به چین و شمال آمریکا بود.

🔴 به گفته علوی، در حال حاضر ۲.۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری فقط در عمان در حال انجام است و تا سال ۲۰۲۵ بیش از یک گیگاوات سرمایه‌گذاری در زیرساخت برقی این کشور قرار است اتفاق بیفتد.

گزارش کامل نشست فعالان صنعت استخراج رمزارز را در زومیت بخوانید

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا