کامپیوتر و سخت افزار

TeamGroup حافظه رم T-CREATE MASTER DDR5 OC R-DIMM را برای پروژه های حرفه ای و سنگین عرضه خواهد کرد

[ad_1]

TEAMGROUP حافظه رم جدید T-CREATE MASTER DDR5 OC R-DIMM خود را معرفی کرد. محصولی که به نوعی باعث ایجاد نسل جدیدی از حافظه DDR5 با فناوری نوآورانه خواهد شد. T-CREATE برند زیرمجموعه شرکت TEAMGROUP امروز این حافظه DIMM ثبت شده DDR5 ECC ویژه اورکلاک را عرضه کرد. سری MASTER T-CREATE به طور خاص برای ایستگاه‌های کاری و سرورها طراحی شده است.

کروشال حافظه های رم DDR5 6000 MHz Pro DIMM را عرضه می کند

برطرف کننده نیاز متخصصان در پروژه‌های بزرگ مقیاس

حافظه رم جدید T-CREATE MASTER DDR5 OC R-DIMM با وجود مشخصات بالا و ظرفیت زیاد خود، نیازهای متخصصان را در انجام پروژه‌های بزرگ مقیاس، تجزیه و تحلیل مجموعه داده‌های بزرگ و اجرای چندین برنامه تخصصی به طور همزمان را به صورت کامل برآورده می‌کند. حافظه رم T-CREATE MASTER DDR5 OC R-DIMM دارای یک پخش کننده حرارت یک تکه با سوراخ‌های تهویه و سیلیکون رسانای حرارتی برای دفع سریع گرما است. همچنین این حافظه دارای On-Die ECC است که به سیستم‌ها اجازه می‌دهد تا پایدارتر کار کنند و عملکرد عالی را ارائه دهند.

حافظه T-CREATE MASTER DDR5 OC R-DIMM

ماژول حافظه T-CREATE MASTER یک حافظه DIMM ثبت شده اورکلاک کننده ECC است که در فرکانس های 6000 مگاهرتز، 6400 مگاهرتز و 6800 مگاهرتز موجود است. وقتی این ماژول با مادربردهای رده ایستگاه‌کاری جفت شود، ظرفیت حافظه می‌تواند حتی به 384 گیگابایت برسد و به افراد حرفه‌ای این امکان را می‌دهد تا به سرعت همه انواع کارها را انجام دهند و از انعطاف‌پذیری خلاقانه‌ای که می‌توانند با این ظرفیت‌های بزرگ به آن دست پیدا کنند، لذت ببرند.

حافظه T-CREATE MASTER DDR5 OC R-DIMM
حافظه T-CREATE MASTER DDR5 OC R-DIMM

علاوه بر On-die ECC که خطاهای بیتی را در تراشه DRAM تصحیح می‌کند، حافظه MASTER از ویژگی ECC نیز پشتیبانی می‌کند که خطاهای خارج از تراشه را تصحیح می‌کند و خرابی داده‌ها را برطرف می‌کند، و اجازه می‌دهد عملکرد پایدار و آرامش خاطر بیشتری هنگام ایجاد ایجاد کند. MASTER R-DIMM با مادربردهای ایستگاه کاری سری W790 سازگار است و برای حرفه‌ای ها، توسعه دهندگان و مهندسان خلاق ساخته شده است. حافظه T-CREATE MASTER DDR5 OC R-DIMM هنگامی که با محاسبات قدرتمند جدیدترین پردازنده‌های زئون اینتل ترکیب می‌شود، عملکرد و پایداری باورنکردنی را برای ایجاد محتوا، رندر گرافیکی و برنامه‌های کاربردی بسیار سنگین ایستگاه‌های کاری رده بالا ارائه می‌دهد.

حافظه T-CREATE MASTER DDR5 OC R-DIMM
نمایش کارآمدی پخش کننده حرارت بر روی حافظه رم

طراحی T-CREATE MASTER DDR5 OC R-DIMM ساده و ظریف است و زیبایی و کارایی را با هم ترکیب می‌کند تا ظاهری منحصر به فرد و شیک را در کنار کارآمدی خود به سازندگان ارائه دهد. همانطور که فناوری پلت‌فرم تکامل می‌یابد، TEAMGROUP به توسعه و اصلاح امکانات متنوع حافظه‌های خود ادامه خواهد داد. در عین حال، T-CREATE محصولاتی با فرکانس بالا و با ظرفیت بالا عرضه خواهد کرد تا نیازهای حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف را برآورده کند. T-CREATE MASTER DDR5 OC R-DIMM در کیت‌های DDR5 6800 4x16GB و همچنین 8x16GB در مهر ماه (اکتبر) ابتدا در تایوان و آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود. متاسفانه قیمت این ماژول‌های حافظه حرفه‌ای هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

مطالب مرتبط:

بدون امتیاز