عمومی

ساده‌ترین کارمند مایکروسافت سالانه ۲ میلیارد تومان درآمد دارد


ساده‌ترین کارمند مایکروسافت سالانه ۲ میلیارد تومان درآمد دارد

🔴 اطلاعاتی که اینسایدر به‌اشتراک گذاشته است، میزان حقوق پرداختی مایکروسافت را به کارمندان این شرکت نشان می‌دهد. دستورالعمل‌های پرداخت حقوق که اوایل سال جاری به‌صورت آنلاین منتشر شد، درواقع چهارچوبی را برای تعیین میزان حقوق کارمندان در سطوح مختلف بیان می‌کند.

🔴 طبق اطلاعات فاش‌شده، به‌نظر می‌رسد سطح ۷۰ در مایکروسافت بیشترین حقوق را دریافت می‌کند و دستمزد پایه‌ی این افراد ۲۳۱,۷۰۰ تا ۳۶۱,۵۰۰ دلار است. پاداش استخدام اولیه برای این دسته از کارمندان نیز بین ۳۱۰,۰۰۰ دلار تا ۱٫۲ میلیون دلار است. درمقابل، کارمندان عادی که رتبه‌ی پایین‌تری دارند، ۴۲,۵۰۰ دلار حقوق سالانه دریافت می‌کنند؛ اما پاداش استخدام یا سهام به آن‌ها پرداخت نمی‌شود.

🔴 مایکروسافت از سطوح مختلف برای تعیین رتبه‌ی کارکنانش در سازمان استفاده می‌کند. این یعنی هرچه سطح بالاتری داشته باشید، جایگاه شغلی بهتری در شرکت خواهید داشت. طبق اطلاعات فاش‌شده، کارمندی با رتبه‌ی ۶۸ به‌عنوان شریک مایکروسافت در نظر گرفته می‌شود؛ درحالی‌که سطح ۶۳ و ۶۵ به‌ترتیب کارمند ارشد و اصلی محسوب می‌شوند.

🔴 به‌هر‌حال، رشته‌هایی مثل مهندسی به سطح ۷۰ نمی‌رسند و کارمند عالی‌رتبه در این رشته به‌عنوان مهندس ارشد فعالیت می‌کند؛ اما سایر رشته‌ها می‌توانند به سطح ۸۰ نیز برسند.

🚀🔴@theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا