عمومی

ماجرای قهر نمایندگان وزارت ارشاد با ساترا چیست؟


ماجرای قهر نمایندگان وزارت ارشاد با ساترا چیست؟

🔴 با وجود صدور مجوز ساخت برای برنامه «اسکار»، که متعلق به شبکه نمایش خانگی است، چرا ساترا مانع از اعلام خبر صدور مجوز و پخش این برنامه شده است؟

🔴 اوایل مهر ماه بود که اعلام شد برنامه اسکار قرار است با اجرای مهران مدیری ساخته و پخش شود. این رئالیتی‌شو مجوز ساخت را از ساترا دریافت کرده و تولید قسمت‌هایی از آن هم آغاز شده است. با این حال، پس از انتشار این خبر، اخباری درباره مانع‌تراشی برای تولید و پخش این برنامه شنیده شد.

🔴 بعضی رسانه‌ها نوشتند مهران مدیری که اخیرا مجری برنامه «دورهمی» صدا و سیما بوده است، هنوز تعهد دارد و با وجود این تعهد صدا و سیما اجازه نمی‌دهد که مدیری در برنامه‌ای متعلق به شبکه نمایش خانگی حضور داشته باشد.

🔴 تهیه‌کننده دورهمی اما این موضوع را تکذیب کرد و گفت مدیری نسبت به تولید برنامه برای سازمان صدا‌ و ‌سیما تعهدی ندارد. او حواشی مربوط به انتشار یک ویدیوی شخصی از مهران مدیری در سال گذشته را دلیل عدم صدور مجوز انتشار دانست.

🔴 بر اساس خبری که انصاف‌نیوز منتشر کرده است، این موضوع حالا باعث شده نمایندگان وزارت ارشاد در اعتراض به این برخورد غیر حرفه‌ای و غیرقانونی و اعمال نظرات سلیقه‌ای از سوی مدیران ساترا، در یک ماه گذشته در جلسات صدور مجوز ساخت و پخش که در ساترا برگزار می‌شود، شرکت نکنند.

جزئیات بیشتر درباره این موضوع را در زومیت بخوانید

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا