عمومی

رئیس کمیته اینترنت انجمن تجارت الکترونیک: دیوار کشیده‌اند دور کشور و افتخار می‌کنند که دیوار را بلندتر و اینترنت مردم را قطع کرده‌اند

رئیس کمیته اینترنت انجمن تجارت الکترونیک: دیوار کشیده‌اند دور کشور و افتخار می‌کنند که دیوار را بلندتر و اینترنت مردم را قطع کرده‌اند

🔴 پویا پیرحسینلو: پهنای باند بین‌الملل را فریز کرده‌اند و افتخار می‌کنند که ترافیک داخلی نسبت به بین‌المللی را افزایش داده‌اند. دیوار کشیده‌اند دور کشور و افتخار می‌کنند که دیوار را بلندتر کرده‌اند، افتخار می‌کنند که اینترنت مردم را بیشتر قطع کرده‌اند.

🔴 «زمان لود اینترنت ما ۳ برابر شده است؛ شرکت زیرساخت که آمار و ارقام دقیق دارد برای ما با عدد و رقم توضیح دهد که چرا مدت لود گوگل ۳ برابر شده است.»

🔴 پیرحسینلو: وزارت ارتباطات با وارد شدن به حوزه فنی با راه‌اندازی دیتاسنتر، با ارائه سرویس‌های زیرساختی رایگان و… عملا با بخش خصوصی رقابت می‌کند و در کار سرویس‌دهندگان اینترنت اختلال ایجاد می‌کند.

🔴 «انحصار شرکت زیرساخت باید برداشته شود. این یکی از مهم‌ترین مشکلات ما است. IXP را از انحصار خارج کنید، پهنای باند اینترنت بین‌الملل از انحصار شرکت زیرساخت درآوردی و اجازه دهید شرکت‌های مختلف آن را ارائه دهند.»

🔴 رئیس کمیته اینترنت انجمن تجارت الکترونیک: کمیته تعیین مصادیق محرمانه تصمیمات را پشت درهای بسته می‌گیرد و پاسخ‌گو هم نیست. همه هم ناراضی هستند و تقصیر را گردن این کمیته می‌اندازند.

در زومیت بخوانید: رئیس کمیته اینترنت انجمن تجارت الکترونیک: با قطع اینترنت، دیوار دور کشور را بلندتر کرده‌اند

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا